Inlägg från: limfi |Visa alla inlägg
  • limfi

Prison Break!

Men skicka inga spoilermeddelande hit! Det finns en spoiler - tråd. Ni som vill berätta för varandra kan väl göra det där då?

• limfi

Jag har fortfarande hjärtflimmer från förra veckan måste jag säga. Dessutom fyller jag år imorgon och vad kan bli bätte än att få se på den snyggaste snyggingen en dag som den????

• limfi

Licizzi: Tack! Ja, nu har man ju längtat efter PB en vecka och så får man avsluta födelsedagen med både cityakuten och sen får man drömma om snyggingen! Jag skiter i om han är bög, han är ju lika snygg för det!!!

• limfi

Tjejjen: Ööööh...inte kul när kanalerna försvinner när det är spännande!!!!

• limfi

Det stod väl nåt om att det fanns en plan för allt. (typ ge henne/oss hopp om att det ska bli de två igen!) sen var det en massa prickar under...kanske kodat??

• limfi

Nog listar hon ut det skulle jag tro! Den där FBI-snubben verkar ju veta allt möjligt fastän han knappt har nåt att gå på. Hoppas att det inte blir en sån där serie som aldrig tar slut. Man tappar ju spänningen då! (fast det är klart, nog vill jag ju gotta mig varje måndag ändå...."dreglar på Scofield")

• limfi

Håller med föregående talare: "Den som dejtar honom har i alla fall fått jackpot!"

• limfi

Min kompis var på nåt jippo i USA och då skulle han (Wentworth) vara där.... Nä...jag är då inte det minsta avundsjuk på henne!!!!!!!!! (fast egentligen är jag väl helt grön i ansiktet....)

Svar på tråden Prison Break!