• zebran i Stilla havet

Hur vanligt är det med hängpung?

Ar det vanligt med hangpung hos killar? Jag undrar lite hur de vanligaste pungarna ser ut och vad tjejer tycker ser sexigt ut har. Om man har starkt avvikande pung, kan man operera detta da och hur mycket kostar det?

• Svar på tråden Hur vanligt är det med hängpung?
  • Anonym (Mia)

Min man har verkligen HP. Inget mot de andra killar jag har varit med tidigare. Men jag kan säga att jag aldrig har älskat en pung som hans. VAR STOLT ÖVER DIN HP. Det är mycket trevligare en de som har sina kulor nästan bak i röven. Tänk inte mer på det... Kram

• Jalapeno

apropå ingenting plupp, jag har nakenbadbilder på din karl här som jag kan skicka nån dag .... hehe

• Anonym (TB)

fladderfittorna med komplex har talat! *skrattar så jag ramlar av stolen*

• ming

Man behöver ju ingen febertermometer ju, bara att skriva en gradskala på låret så ser man ju tempen beroende på hur långt ner den hänger.

In yo face!
  • frugus

Ming - Jag ska vädra den ideen för min handledare nesta gång jag har praktik på sjukhuset. Perfekt att mäta tempen på det sättet istället för att behöva stoppa in instrument i anus likssom. Jag tror många män skulle uppskatta det!

• frugus

Sen undrar jag om en budgetvariant av pushupkalsongera vore att bara lägga en axelkudde i brallerna? Det borde väl forma och lyfta lite?

• stina83

kom på vad hängpung heter som de säger här hemma!! pläpp!! det ska va när pungen hänger längre ner än det heligaste=)

• Hilla

Pung Längre Än Penis...PLÄP

Nej pojkar, sy upp den oklädsamma rynkiga gympasäcken!

• Anonym (TB)

Men om jag syr upp den så blir jag steril pga. att den inte kan reglera temperaturen, och spermierna dör.. Tänkte du inte på det? Hur hade du tänkt att kvinnorna i världen skulle bli befruktade då?

Svar på tråden Hur vanligt är det med hängpung?