• zebran i Stilla havet

    Hur vanligt är det med hängpung?

    Ar det vanligt med hangpung hos killar? Jag undrar lite hur de vanligaste pungarna ser ut och vad tjejer tycker ser sexigt ut har. Om man har starkt avvikande pung, kan man operera detta da och hur mycket kostar det?

  • Svar på tråden Hur vanligt är det med hängpung?
  • Hilla

    Anonym TB verkar ta denna tråden på allvar
    Läs tillbaka grabben...

  • Anonym (TB)

    Har suttit och läst alla inläggen i denna tråden. Ser ingen tråd där män hånar och gör narr av era hängande blygdläppar! Bara för att man skriver "vi skojar ju bara" så betyder ju inte det att det är ok att kränka män på det sättet som ni gör?

  • Hilla

    Äh, lägg av...
    Våra kroppar diskuteras VILT överallt.
    Nakna brudar i varenda musikvideo, porrfilmer där tjejer tvingas till analsex och att svälja fast dom nästan kräks, halvnakna bruttor på stooora reklamplancher i varenda stad m.m m.m...

    Vi skämtar lite bara, fan.. lite får ni tåla annars får ni läsa nån annan tråd. Inte va så jäkla känsliga!

  • lellitA

    Vad är hängpung ursäkta kanske dum fråga men jag har inte sätt så många olika (0=

  • Anonym (TB)

    Så eftersom porrbranchen har vidriga baksidor, är det helt ok att sänka sig till den nivån som ni gör nu?

    Hade du inte tagit illa vid dig om det var en "manstråd" som hånade er?

  • lokisse

    varför maste ni alltid komma in pa op direkt ..
    har ni inte hört om hängpungsgympa????

  • lokisse

    hur ofta talas det inte just om hängtuttar och liknande inom mans värden?

  • Hilla

    Anonym TB, nej faktiskt inte. Jag e van vid alla reklamskyltar o all kvinnoförnedring så jag skiter i vilket. Ett skämt är ett skämt. Damn alltså!

    Ge upp nu, haha...låt oss vara fåniga ifred

  • Anonym (TB)

    Har du sett en tråd här på FL där män hånar er för det?

Svar på tråden Hur vanligt är det med hängpung?