• zebran i Stilla havet

Hur vanligt är det med hängpung?

Ar det vanligt med hangpung hos killar? Jag undrar lite hur de vanligaste pungarna ser ut och vad tjejer tycker ser sexigt ut har. Om man har starkt avvikande pung, kan man operera detta da och hur mycket kostar det?

• Svar på tråden Hur vanligt är det med hängpung?
  • julmusten

Ah jag som trodde Plapp stod for Penislapp!!!

• Anonym (TB)

Ni verkar vara rätt så nollade när det gäller biologi trots att ni har barn.. Rena turen verkar det som..

• julmusten

Anonym, (TB), man kan val adoptera???

• zebran i Stilla havet

Ja min son var i alla fall oplanerad.

• julmusten

Ja min babis med!!

Vem vill tanka pa barn nar man kan tanka pa tajta pungar???

Hellre tajta pungar an huset fyllt av ungar!!!

• Anonym (TB)

Men hallå, julmusten.. Vem skall du adoptera ifrån om alla män blir sterila?

Ni är ju efterblivna på riktigt ju.

• zebran i Stilla havet

Asch, alla kommer val inte operera sig heller! Sedan finns det ju miljarders miljarder spermier i spermabanker varlden over sa nagon jatteakut brist kan jag inte se att det skulle bli aven om hela varldens alla man snyggade upp sig mellan benen.

• frugus

Precis, och sen kan man ju alltid fara till fattiga länder och bli befruktad för de lär ju inte ha råd med pungplastik. Så det alternativet finns ju alltid om det kniper

• Hilla

Anonym (TB) Tjena, hängpung är ju fult! Varför inte operera den liksom? Man måste ju vara fin för sin dam!

Vi får ju fixa pattar o annat!

• Anonym (TB)

Hilla. Men man KAN INTE operera den. Den är skapad så av evolutitionen för att ge kvinnor friska livskraftiga spermier. Inget häng = döda spermier när det är varmt.

Ingen som har tvingat er att "fixa pattar o annat". Män har också krav på sig, kolla in alla vältränade kalsongmodeller bara som ett exempel.. Tror kanske att män har enklare att helt enkelt rycka på axlarna åt det? Har mer med självkänslan att göra kanske, man duger gott precis som man är, ingen anledning att operera sig om man nu inte har medicinska problem med [ välj kroppdel ].

Svar på tråden Hur vanligt är det med hängpung?