Behövs blod inom sjukvården?
Tyrell : Absolut inte, det är en medecinsk valfrihet samtidigt som jag lyder bibeln
Tyrell : Absolut inte, det är en medecinsk valfrihet samtidigt som jag lyder bibeln
Tyrell; se mitt inläg till Ingemar ovan!
Jag har sagt mitt nu vad det gäller oss JV.
Finns ytterligare frågor som ni vill ha svar på av ett JV så kan vi ta det i Gästboket
Trogga : Tack, härligt med någon sim visar respekt!!!
Oates : Då utvecklingen har gått framåt så enormt vad det gäller beståndsdelar o maskiner som renar blodet o så... gör det att man måste ta ställning till att vi lever så att säga på 2000-talet med andra möjligheter än helBLOD har gjort så att det har blivit en SAMVETSFRÅGA med att ta emot beståndsdelar!
Det är aldså varken rätt/fel... utan är en samvetsfråga som jag kan förstå är svårt för vissa att förstå!
Sallisen : Jag ska trösta mig med godis nu... bara för att inte jag får åka till värmen Sen ska vi få bröllopsbilderna i morrn *woohooo* Samt ha en mys helg... Fick champange från jobbet så den skall drickas o äta tacos
Tröstar mig för att jag inte får åka bort!
Ha det så underbart o njuuuuut
Maila du så kommer bilder
Kram!
Det har du om bakfoten...
Religionsfriheten innbär också att man har rätt att informera om och bekämpa olika religiösa uppfatrtningar.
Då är det ICKE religionsfrihet. Informera men INTE BEKÄMPA, det är d jag inte gillar på den här sidan!
saargr : Du verkar inte förstå liknelsen. Det är INTE bokstavlig, den är SYMBOLISK!
Oates : Jag förstår att du inte kan acceptera/förstå vårt handlingssätt.. Men det är inget jag kräver heller