Inlägg från: anamcara |Visa alla inlägg
  • anamcara

Behövs blod inom sjukvården?

Oates ; Så en alkholist får inte dricka vatten? Äta vindruvor? Äta socker?

• anamcara

Oates : Bibeln visar inget med beståndsdelar. Hur man skall hantera det. Det är sunda förnuftet o samvetet som vi anser ska avgöra där!

• anamcara

Oates : Därför att bibel tar upp biten om HELBLOD men inte bibeståndsdelar... Jag förväntar inte att du skall förstå/acceptera... Men jag hoppas du kan respektera iaf

• anamcara

saargr : Det är apg. jag menar, du vet!

• anamcara

Oates : Du förstår uppenbarligen inte vad vi skriver... så jag lägger ner det!

• anamcara

saargr : Hahahahaaa... Du är för kul... Du vet vad vi tror, tänker/orkar inte dra det en gång till!

• anamcara

Oates . Men men.. är din tro o får stå för dej!

• anamcara

Ingemar : Allt beror på hur människan har handlat f.ö. i livet... Många läkare "vet inte bättre" och kan inte ställas skyldig för att dom inte vet att blod är heligt. Men det är skönt att veta att det är Gus som skall döma.. Han är rättvis och allvetande, han skulle aldrig vara orättvis!

• anamcara

Ingemar : Du kan inte bara läsa en mening rakt av... Du måste sätta in allt i sin helhet för att förstå. Men Du är ute efter att söka din egen vinning o då kommer du aldrig o se sanningen på rätt sätt!

• anamcara

BadSector : I see I see... Det är lungt, jag pyntar så nog har jag rätt o välja blod eller inte eller hur

Svar på tråden Behövs blod inom sjukvården?