-
dom har även börjat med titthålsoperationer så man slipper den stora operationen som tar tid att komma igenom.
-
Ylwis: ja det är otroligt märkligt, vore roligt att veta vad kirurgerna tycker om det resonemanget med tanke på att köerna till viktop bara växer
-
Åhh äntligen äntligen har den 4 okt kommit så jag fick träffa doktorn och guess what. Jag fick Reductil utskrivet *dansar runt av lycka* tyvärr har jag inga pengar att hämta ut dom ännu men jag har åtminstone receptet

-
jag har inte hämtat ut mina reductil ännu så jag vet inte vad dom kostar..kan tänka mig att de blir rätt dyra eftrersom jag fått för 3 mån
-
nej det stämmer nog, jag fick 100 tabletter iaf
-
weeii nu är det bara en vecka kvar tills jag får pengar och kan hämta ut mina tabletter.
-
weeeiii ska få några reductil av en väninna så jag har tills jag hämtar ut mina egna nästa vecka. så i morgon börjar jag

-
mm det är grymt deprimerande.. usch
nu har jag iaf tagit första tabletten idag. får väl ha lördagar som vägdag
-
ahh ja det låter ju bra med fredag. ska oxå ta det
nu är det mätdax så jag kan hålla koll på måtten..
-
Hmm måste bara beklaga mig. jag känner minsann ingen mättnadskänsla av tabletterna. Är sugen hela tiden ändå. Som pricken över i kom min mens igår oxå så jag känner mig plufsig och stor och allt är bara bläää. Kanske därför jag är sugen på allt oxå iofs..