Inlägg från: michiara |Visa alla inlägg
  • michiara

Vi Som Äter Reductil :-)

Ylwis: många av gbg-operationerna funkar inte utan det går upp och personen kan äta precis som vanligt igen men med kräkningar som följd. dom har ju börjat göra nya slags operationer nu som går ut på, som jag fattar det, att dom tar bort magsäcken och sätter ihop matstrupen med tarmen och på så sätt så funkar det bättre dom har även börjat med titthålsoperationer så man slipper den stora operationen som tar tid att komma igenom.
    ~~ Mamma till Andréa -99 och Nelly -06 ~~
  • michiara
    Ylwis: ja det är otroligt märkligt, vore roligt att veta vad kirurgerna tycker om det resonemanget med tanke på att köerna till viktop bara växer
    ~~ Mamma till Andréa -99 och Nelly -06 ~~
  • michiara

Åhh äntligen äntligen har den 4 okt kommit så jag fick träffa doktorn och guess what. Jag fick Reductil utskrivet *dansar runt av lycka* tyvärr har jag inga pengar att hämta ut dom ännu men jag har åtminstone receptet

~~* vad vore livet utan - pepsi max *~~
  • michiara

jag har inte hämtat ut mina reductil ännu så jag vet inte vad dom kostar..kan tänka mig att de blir rätt dyra eftrersom jag fått för 3 mån

• michiara

nej det stämmer nog, jag fick 100 tabletter iaf

• michiara

weeii nu är det bara en vecka kvar tills jag får pengar och kan hämta ut mina tabletter.

• michiara

weeeiii ska få några reductil av en väninna så jag har tills jag hämtar ut mina egna nästa vecka. så i morgon börjar jag

• michiara

mm det är grymt deprimerande.. usch

nu har jag iaf tagit första tabletten idag. får väl ha lördagar som vägdag

• michiara

ahh ja det låter ju bra med fredag. ska oxå ta det

nu är det mätdax så jag kan hålla koll på måtten..

• michiara

Hmm måste bara beklaga mig. jag känner minsann ingen mättnadskänsla av tabletterna. Är sugen hela tiden ändå. Som pricken över i kom min mens igår oxå så jag känner mig plufsig och stor och allt är bara bläää. Kanske därför jag är sugen på allt oxå iofs..

Svar på tråden Vi Som Äter Reductil :-)