• Anonym (mumrik)

Nån tjej som snusar mer än jag?

Kanske valt lite fel sida nu, men ja hittade ingen passande =)
    Jag undrar bara om det är många tjejer som snusar? Jag gör det, har en dosa i ca 2-2½ dygn, snusar alltså ganska mkt. Började för 2 år sen för att sluta röka, nu kan ja dock inte sluta me snuset........... Nån som kommit ur det till o med kanske?

• Svar på tråden Nån tjej som snusar mer än jag?
  • ZeeDeveel

Jag snusar i smyg när min pojkvän inte är med/ibland på fest istället för att råka röka. Rökte flera år när jag var yngre, sen blev det bara snus och nu..Nu är jag inte beroende av något, men ibland är det bara så..mysigt med en rapé under läppen. Ni vet? Tack o lov har kärleken tagit överhand nikotinet :) (Oh, vilken drog sen..)

• Anonym (snusis)

Jag snusar också.
    Hur mycket som helst! kan inte sluta, och kommer nog aldrig göra det heller. jag snusar grov portion white, och vanlig. Mina favvisar. Men såklart snusar jag annat också.
    Min pojkvän snusar också, och nu är dom slut. så vi sitter och små äter hela tiden. och jag har ont i huvet! jag vill ha snus. ingen som kan avvara en prilla eller två? Hihi
    jag får helt enkelt vänta tills imorgon bitti!

Kram tjejer

• malinka2

Ettan kram gillar jag bäst! Tycker att general har sååå mycket parfymsmak...portion gillar jag minisarna...växlar lite o testar olika. Smakade nån med kaffe o vaniljsmak o höll på att kräkas, smakade som en dålig kaffeandedräkt UUURK!!!

• Anonym (mumrik)

malinka2 - Hahaha, ja det lät ju INTE som nån höjdare! Fyfan!! =) Ska inte testa dom med andra ord då! haha.

• Anonym (mumrik)

miniprillor kan jag inte med, då behöver jag minst 2 och då tappar man ju lixom meningen med minisar =) PLUS!!!! dosan kostar lika mkt och innehåller färre prillor! De e sjukt.

Vad e Kram snus?? Samma sak som bak snus eller?

• finfee
    men hallå..
    jag snusar också men jag undrar om ni inte får problem med maen?
    jag har haft problem i flera år av magkatarr. undrar om de är snus saften som gör att det blir så. egentligen började det ju innan jag börja snusa men de blev värre efter jag har snusat.
    egentligen spelar de ju ingen roll eftersom jag vägrar sluta pga det! men jag är bara nyfiken på hur det är med er.

och så en sak till. jag måste ta en snus innn jag lägger mej, men precis innan jag har somnat måste jg ta ut den och sen när jag vaknar direkt på morgonen måste jag ta mej en prilla. helt sjukt. är ni också så?
    finfee
  • Lycklig Mamma2005

Innan jag blev gravid så hade jag snusat i ca 10 år men när jag fick reda på att jag var gravid så slutade jag på en gång..men nu har jag börjat igen inte så smart kanske men problemet var att jag åt MASSA godis innan jag började snusa igen men nu känner jag inget sug efter godiset.. Jag snusade ETTAN innan men nu är det LD som gäller

• josmoel

finfee: Samma här!
    Tar alltid en snus innan jag somnar, men ibland blir den kvar hela natten...
    På morgonen är det det första jag stoppar i munnen, en snus.
    Ibland kan jag vakna under natten o ta en också...

• Stina M

Jag slutade på en gång jag vart gravid. Åkte till stugan där närmsta kiosk med snus fanns 7 mil bort. Var utan i 4 dagar, hade ju iofs inte så mycket val. Sedan gick jag över till nikotinfritt när jag kom hem. Har funkat hur bra som helst. Har inte haft något återfall heller då lukten 18 mån senare är hemsk

• Stina M

Kan tillägga att jag snusat sen jag var 12 år och slutade när jag var 24. Så nog var det ett beroende alltid *skratt*

Svar på tråden Nån tjej som snusar mer än jag?