• Anonym (mumrik)

Nån tjej som snusar mer än jag?

Kanske valt lite fel sida nu, men ja hittade ingen passande =)
    Jag undrar bara om det är många tjejer som snusar? Jag gör det, har en dosa i ca 2-2½ dygn, snusar alltså ganska mkt. Började för 2 år sen för att sluta röka, nu kan ja dock inte sluta me snuset........... Nån som kommit ur det till o med kanske?

• Svar på tråden Nån tjej som snusar mer än jag?
  • malinka2

granit har jag oxå testat, helt ok! Snusar era män/pojkvänner oxå? Det gör min sambo fast jag snusade innan vi träffades...

• Göteborg

Fille Fjonkan:

Min man snusar också, fast både han och jag snusade innan vi träffade varandra. Snusar det mesta gör jag också (alltså de flesta sorter, inte typ kaffesump eller morötter ), men helst Göteborgs rapé om det är portion. Snusar jag baksnus föredrar jag Göteborgs prima fint! (Lite stadspatriotisk, haha)

• finfee

jo min sambo snusar också.
    men lös och det gör INTE jag. bara portion..

finfee
  • tingeling79

Jag har snusat i många år men slutade en tid innan jag blev med barn. Har snusat lite olika märken, på slutet var det Mocca mint, kan faktiskt fortfarande känna sug efter det snuset. Jag började med snus när jag slutade röka. Det var inte så svårt att sluta tycker jag, det mesta är psykiskt tror jag, det blir som en vana att lägga upp en snus, man gjorde det liksom utan att tänka på det ibland. När jag slutade köpte jag nikotinfritt snus bara för att ha känslan av att ha nåt under läppen och jag tycker det hjälpte en del. Fast slutade till slut med det med.

• Anonym (mumrik)

nja, ja har provat att ta den på andra sidan, men eftersom ja inte har nån grop där alls, så ser ja ut som ett monster, plus att man inte kan prata, stänga munnen eller bete sig som folk över huvud taget, för man har en snus som hänger utanför munnen typ =) men ja får försöka vänja sidan,. sakta men säkert. skulle va praktiskt o kunna byta sida..

• Fille Fjonkan

TS: Kanske du kan starta en ny grop med småsnusar på andra sidan?

• MyFine

Här har ni en till snusare! Snusar General White.
    Min sambo snusar inte, och är väl inte direkt överförtjust att jag gör det..

• josmoel

Både jag o maken snusar så det blir en hel del pengar/ månad...
    Han snusar 2 dosor per dag o jag är snart uppe i det också

• Rauur

Jag snusar Ettan portion.
    Och pojkvännen Ettan lös :P

Han snusar vääääldigt mkt. Själv kan jag ha en dosa upp till 3 dagar.

Svar på tråden Nån tjej som snusar mer än jag?