• Svar på tråden nya ullared/gekås-tråden
  • sandy85

nu är det så här att jag har hur många syskon som helst,

sååå snälla ge förslag på julklappar och presenter:

lillebror 14 år
    lillebror 7 år
    lillebror 2 år
    lillasyster 1 år
    lillasyster 10 år
    lillasyster 15 år
    lillasyster 3 år

snällllla hjälp... tänkte kolla efter det mesta på gekås.. bara ge spontana förslag.. obs inga av tjejeorna har hål o öronen eller sminkar sig..

behöver verkligen hjälp.. har panik :)

• Rettis

Här kommer lite förslag på julklappar!!

Lillebror 2 år:
    Bondgård med traktorer mm
    Har sånt till min son som jag köpte där för några år sen och den gick på 49 :- tror jag!!

Lillasyster 3 år:
    Utklädningskläder, prinsessaker.
    Har köpt till min dotter där nere och det är superbilligt!! Kan skilja 70:- och uppåt på utklädningskläder från vanliga affärer!!

Tyvärr har jag inga äldre barn som dina andra syskon men det finns massor med grejer där nere som du kommer märka!!!

• sandy85

rettis: tack snälla :)

nån som har fler förslag?

• Busshia

jag har syskonbarn i de åldrarana...
    Killarna är det oftast lättast att köpa kläder till.. De älskar att få nya t-shirts o långärmat...
    sen kan man hitta lite billiga cd skivor o dvd filmer...
    Ibland hittar jag ngt roligt påslakanset....

Till tjejerna: ngn inredningsdetalj till rummet.. ibland har de typ stora giraffer o sånt... ngn rolig dagbok
    sedan tjejer helst kan ibland tycka det e roligt med sitt egna handduksset...
    finns mkt roliga väskor att köpa
    sen till de flesta kan man ju köpa almanackor... finns ju med så många olika motiv..

• sandy85

busshia :) tack ännu en gång för ditt svar :) bär snart av dit :)

• Rettis

Puhgumman:
    Det KAN finnas, de har en del Fisher-Price leksaker, men det är ju inte säkert!! Kolla i Ullared först (om du ska dit vill säga) innan du handlar på ICA Maxi!! Det kostar säkert hälften där nere!! Runt 199 kr kan jag tänka mig!!

Jag har köpt en massa saker där som jag sen har hittat här hemma i de större städernas leksaksbutiker och där har det kostat näst intill dubbelt upp!!
    T ex Byggare Bob lotto, gav jag 39 kr för, hittade det i vår leksaksaffär där de tog 99 kr! Byggare Bob set, med en av maskinerna och Maja och lite andra saker i, det gav jag 169 kr för i Ullared. Hittade det här för 269 kr!!

Så det garaget kan finnas och i så fall antagligen mycket billigare!! Jag skulle chanse i a f!!

• Marie4barn

Var i Ullared för första ggr i går.....oj,vad stooort det var!!!!!!!!
    Vi var där från kl 07 till 15.30...då var vi helt slut & hade spenderat 7100 kr...men ack sååå mycket kläder vi fick till oss alla 6!!!
    Ska åka 2 ggr per år from nu!!
    Såååå mycket pengar man sparar och vad snygga kläder där fanns!!!!!!!!!!!

//Marie

(¯`·.*.·Älskade barn·.*.·´¯)
  • Rettis

Visst är det bra??!!!
    Vi har åkt två ggr om året nu i 4 år!! Jag handlar kläder nästintill uteslutande där åt barnen!!!
    Nu åker vi igen 25-26 sept! Det ska bli sååå kul!!
    Handlar de flesta julklappar och födelsedagspresenter där oxå!!

• LillaMilou

Jag såg inget garage sist jag var där i augusti. Var står det i så fall? Jag gick verkligen igenom alla leksaker flera gånger i jakt på en bra ettårspresent till vår son, men något garage såg jag inte.

Svar på tråden nya ullared/gekås-tråden