• Svar på tråden nya ullared/gekås-tråden
  • BlygTjej

Sandy85: När jag var där fanns de flesta bodysar i den storleken men som sagt fanns inte I Love Mum/Dad - bydasarna. Hoppas dem hinner komma in tills du ska dit

• Ankiz

Hejsan!
    Jag ska till Ullared på lördag. Någon som varit där nyligen som kan tipsa om vad man ska hålla utkik efter?

• Eazy

Hallå alla Ullared diggare!
    Tänkte åka till ullared inom kort & skulle gärna vilja se lite bilder på vad folk handlat! Vem har bilder????

• cassiopeia

Skall åka till Ullared nästa vecka och undrar om någon vet om de har Bäver-nylon overaller och ungefär vad de kostar? (Min dotter är två coh behöver stl 98.)

Något annat bra ni har hittat på sistone.

• sandy85

i love mum och i love dad bodysarna är ute ur sortimentet :( bläääääääää

• idefix

Hej hej.
    Snart dags att åka iväg :)
    Tänkte bara höra hur det är om man kommer dit på eftermiddagen?
    Vad är bra/dåligt med det?

• Rettis

Idefix:
    Det beror ju på vilken tid på em när ni kommer dit!
    # Kommer ni vid 13-14 så kan ni nog lugnt gå in för då är "alla" ute och äter och det är lite folk inne!

# Kommer ni vid 14-15 så är det nog många som ska in igen för andra gången under dagen, efter att ev. ha ätit och kanske lastat av grejer i sina bussar(om de åker buss vill säga)!!

# Kommer ni vid 16-17 så är det många som går ut då för att många bussar går vid 17-18 och man måste ställa sig i kassan vid 16-17 för att vara helt säker på att komma ut i tid och hinna med allt som ska göras innan dess att bussarna går!!

Efter 17 är det väldigt lugnt där inne, då har de flesta bussar åkt och man kan gå i lugn och ro och t o m prova kläder utan att känna sig stressad!!

Oj... vad långt svaret blev....

• Emab

Var där igår...Tyckte där var dåligt utbud av vardagskläder till barn.

• idefix

Rettis:

Tack för ett väldigt bra och utförligt svar :)

Vi kommer nog att vara framme vid halv fyra ungefär. Hoppas vi hinner med allt ändå...

• Toyya

Cassiopeja: Min mamma var där för ett tag sen. Hon köpte bävernylonoverall till Karl. Den kostade 298 kr, blå o svart i stl 98.

Svar på tråden nya ullared/gekås-tråden