nya ullared/gekås-tråden
Blyg tjej: Kolla deras hemsida www.gekas.se
Blyg tjej: Kolla deras hemsida www.gekas.se
Niccita: Mammakläderna är få och det finns vissa som är något att ha men annars tycker inte jag att de är några höjdare.
Lillkillen: Jag köpte bla Fisher Price Little People skolbuss för 119:- kostar annars 249:-. Ångrade att jag inte handlade mer....
Fairydust: Min syster köpte ett par jeans i Ullared med en krona i silver på bakfickorna. Hennes dotter skrek när hon kom hem: Har du köpt Viktoria Beckham jeans!!!!! Det stog inte VB på utan VR, men det var en bra kopia. De kostade dessutom 129:-.
thefrog: Vad kostade gåstolen?
MsRahkonen: Fisher Price leksakerna var billiga där. Köpte på tok för mycket men ändå för lite....
Smurfan 28:
Little Peoples (LP) skolbuss 119:- , kostar 249:- hemma
LP Lekplats med parishjul 109:- , finns inte hemma
Learning Puppy 279:-, kostar 399:- hemma
Sedan hade de en borg med kung och drottning i LP som jag ångrade att jag inte köpte + en massa annat jag ville ha.
Till min 6-åring köpte jag massor med spel. Finns även en hel del Bratz grejer i pennväg etc.
Ja det finns en hel del faktiskt, jag tittade inte så boga eftersom min dotter just nu är inne i en spelperiod och aldrig har tyckt om Bratz. Men det fanns billiga dockor och häftiga dockvagnar bla en tvillingsulky jag velat köpt till min dotter nr2 men gubben hade gett mig shoppingförbud resten av året om jag kom hem med en vagn till.
Ja de hade bobbycar där....ännu en sak jag inte fick köpa för gubben.....