Inlägg från: lönnemåla |Visa alla inlägg
  • lönnemåla

nya ullared/gekås-tråden

Gravid 18: I ett svar tidigare i tråden sa man att de inte hade dem och inte skulle få in heller. Lättast är väl att maila och fråga dem.

• lönnemåla

Gravid18: Förlåt jag har missat det inlägget. Maila Gekås för säkerhets skull.

• lönnemåla

Jag har varit riktigt dumsnål en gång på Gekås, jag hittade byxor för 95 öre st och tyckte att jag hittade bara två par jag ville ha!!!!! Herregud dragkedjorna är ju dyrare, man kan ta större byxor oxh sy om till kjol etc. Och jag tog bara två par

• lönnemåla

BlygTjej: Ja det var billigt, men det var oxå några år sedan. Har inte stött på samma priser sedan dess. Tipset är dock att kolla korgarna vis sidorna, där kan det ligga fynd.

• lönnemåla

Norinda: Pipmuggar och dyl finns mellan livsmedel och tandkräm. Regnskydd och dyl finns vid textilavdelningen, bredvid påslakanset o dyl.

• lönnemåla

Jag gjorde av med 4000:- sist och i somras gjorde jag av med 3000:- och då är vi 5 i familjen.

• lönnemåla

Fija81: Ja de har mammakläder, dock kanske inte i senaste stuket utan mera basplagg. Glöm heller inte deras amningsbh, vrålbilliga jämfört med andra ställen.

• lönnemåla

Men om de inte jobbar fort lär allt fastna på lagret eftersom det kommer en ny leverans efter 15 minuter. Om ni någon gång tittat in bakom så ser ni att varorna går på löpande band i taket in i affären. Kul att se faktiskt!

• lönnemåla

Min svärmor är på Gekås idag!

• lönnemåla

Diorlover: Jag har 46/48 i kläder och provade en kofta i XL den var för liten, en tröja i XL var för stor, byxor i 48 som gick på men satt åt samt byxor i 48 som sitter perfekt. Det är så grymt olika!

• lönnemåla

Har sett napphållare men kollade inte priset.

• lönnemåla

De köper upp de partierna med kläder som andra har ratat på grossistauktionerna, har jag fattat det som.

• lönnemåla

Det var jättemycket folk i lördags, mer än vad det brukar. Vi har en buss som går varje år andra lördagen i oktober och de som var iväg i lördags sa att det var mycket folk!

• lönnemåla

Mysan 77: Nallen är väl Learning Puppy eller? I så fall kostar den 279:- på Gekås. Har sett den här hemma för 329:-.

• lönnemåla

ett tips ang kundvagnen, bind en färgglad scarfs i handtaget!

• lönnemåla

Ung 83: Jag var där för en månad sedan och ångrar mig så, de hade Lundby Dockhus för 249:- och de hade även möbler och dockor till skåpet men kommer inte i håg priser.

• lönnemåla

Jennie24: Min syster hade sin lift och den gick ner halvvägs men satt fast.

• lönnemåla

Den satt fast i vagnen och var stabil men den låg inte på botten i vagnen om du förstår

• lönnemåla

Elliebus:De hade massor FP Little People och jag ångrar att jag inte köpte mer.

• lönnemåla

Fru Indosaurie: Jag köpte fp Skolbuss för 119:- kostar 249:- här hemma, köpte Pariserhjulet för 109:- kostar 219:- här hemma, köpte Learning Puppy för 279:- kostar 399:- här hemma etc

Svar på tråden nya ullared/gekås-tråden