Inlägg från: lönnemåla |Visa alla inlägg
  • lönnemåla

nya ullared/gekås-tråden

Siam: Jag tror det var 249:- men är osäker. Tror att de ligger på minst 349:- annars.

• lönnemåla

Hade tvillingvagn på Gekås och det gick jättebra!

• lönnemåla

prinsessa05: 249:- har jag hört.

• lönnemåla

izza29: Vi hyrde en 4 bdds stuga för 320:- det var hur smidigt som helst. Man kunde ju prova kläderna i stugan och byta det som behövdes dan efter.

• lönnemåla

Puhgumman: Du frågade om nappflaskor. J de har de och de ligger mellan 10-15 kr st. Jag köpte en wideneck för 15:95 och en 2pack med extra nappar för 11:95.

• lönnemåla

Bess: De tipsen gäller bara på veckodagarna. På lördagarna gäller det att vara där innan de öppnar. Bussarna kommer runt 7 snåret och därefter byggs köerna på. I gårdagens Kvällsposten kunde man läsa att Gekås slog nytt försäljningsrekord i fredags. Dagskassan var på otroliga 19 miljoner!!!!

• lönnemåla

Hej! Såg att någon frågade efter amningsbh. Var där i september och då hade de amningsbh upp till D kupa inte större. Men de är otroligt billiga och bekväma.

• lönnemåla

Lejlej: Det är september man bör åka i för det är många som tänker som du att det är bäst att åka i oktober för sen kommer julrushen. Men eftersom de har byggt ut så tycker jag inte att det är så farligt längre. Vi brukar åka i oktober men i år åkte vi i september och det flöt hela tiden.

Såg dessutom att Gekås hade försäljningrekord den 6:e oktober med en dagskassa på 19 miljoner!

• lönnemåla

Bussarna kommer runt 9 tiden och åker kring 5 snåret så det stämmer att det är lugnare på kvällen.

Svar på tråden nya ullared/gekås-tråden