• Svar på tråden nya ullared/gekås-tråden
  • Fru Indosaurie

Bobline
    jag kikade inte närmare, kollade bara på priset för att jag visste att någon här frågade efter det =)

MrsNelson
    49 kr tror jag, då är det springformen, en hjärtinsats och en insats där det blir hål i kakan (bra förklaring ).
    Det fanns även springformar i 3 pack för 39 kr, om man bara ville ha runda vanliga i olika storlekar

• Tilde å Nova

Tack så jättemycket för svaren!

Vet ngn om det finns mycket kläder i strl 104 el 110, eller om det mest finns i mindre strl?
    Finns det några neutrala bebiskläder? Fina?

Nåt annat kul eller fint man kan hitta billigt till bebis där?

Just det, läste lite tidigare i tråden att ngn köpt amningsbh där (eller iallafall skulle titta på en?) , vart finns dom isf? Något att ha?

Tilde 030703 & Lillskrutten BF 070516
  • Vickyb

Kanske blir ullared redan på fredag för min del.. va roligt isf. Tips på vad man inte bör missa och vad man bör komma hem med!?

Vad kostar ramar där nere? Är det billigt?

ღ Är lycklig och stolt mamma till vår dotter LINNÈA ღ
  • längtarefterbarn

Nåt som jag alltid brukar köpa där som man verkligen sparar pengar på är bläckpatroner till skrivare! de kostar bara hälften så mkt på GeKås.

• puh fantast

nuria: Kikade in p dina inköp och såg att du köpt en skruvdragare/bormaskin från Black & Decker. Vad kostade den?

• puh fantast

Fru Indosaurie: vad mycket fina grejer du hittat.
    Vad kostade larven från Fisher price och plocklådan?

• sholof

*Pust* Hemkommen från Ullared nu, tur bilresan bara tar 1 1/2 timma.
    Men oj va mycket folk, är helt slut o måste vila nu.

• nuria
    puh fantast skrev 2006-11-18 12:50:41 följande:
    nuria: Kikade in p dina inköp och såg att du köpt en skruvdragare/bormaskin från Black & Decker. Vad kostade den?
    Det är till sonen i julklapp, alltså en leksak,
    men jag gav ca 50-60 kr
  • puh fantast

nuria: jag förstod att det var en leksak. Jag har tittat på en till sonen på leksaksaffären här i stan och den kostade nästan 200:-

man kan tydligen göra riktiga fynd där. Är avis på er som bor så nära och kan handla märkesvaror till en billig peng. Perfekt att köpa billiga julklappar.

• 9Kärleken6

Todesmamma: Jag har köpt alla mina ammningsbh:ar där. Tofé heter de och är kanon. Kostar mellan 89-99:- De finns bland underkläderna vid mammatrosor och ammningströjor. Svart och vitt brukar de finnas i. jag har flet av de med små broderade blommor på men även den släta sorten och båda är sköna och bra.

Jag köpte min digitalkamera på netonnet i Ullared. Supernöjd och bra pris hade den.

Kram

Svar på tråden nya ullared/gekås-tråden