• Svar på tråden nya ullared/gekås-tråden
  • Bempa
    Sydskåning skrev 2006-11-16 10:35:05 följande:
    Åh! Fotoramar! Det hade jag inte tänkt på, tack!
    Varsågod Köp inte alla bara, det måste ju finnas till mig på måndag
  • Scrapmom

Ingen fara, behöver bara 5-6 stycken Är där inte så många kvar så lägger jag undan några snygga till dig under bänken i rad 482 D, precis bakom yuccapalmen med fjärilsdekorationer

• Bempa
    Sydskåning skrev 2006-11-16 10:49:05 följande:
    Ingen fara, behöver bara 5-6 stycken Är där inte så många kvar så lägger jag undan några snygga till dig under bänken i rad 482 D, precis bakom yuccapalmen med fjärilsdekorationer
    Hehe, det låter perfekt Tack
  • Mollymajs

imorgon. Då är set SHOPPING som gäller Fick ut pengar från FK idag för VB så de kom lägligt Pengar jag saknade förra Fp utbetalningen men nu kom de så lägligt så Är det ¨ån mer som ska dit imorgon då ses vi. Lär stå bland tjejkläder 68.

• hannaka

Sydskåning
    En kompis till mig hittade såna kalendrar på Ica Maxi. Lycka till på lördag!

• Fru Indosaurie

Nu har vi nyss kommit hem.
    Pust.

Känns som att man ändå missade halva varuhuset.
    Vi kom iaf hem med en hel del saker, slutnotan blev 3800, mindre än väntat

Redovisning kommer sen

tycker dock att det var väldigt dåligt med flickkläder, alltså bodys. Det fanns i strl 56 och 62 massor men bara ett litet tillhåll för 68 och större.
    tshirts har vi inte börjat med än =/

• Havsjungfrun

När jag var där i höstas köpte jag en babypulka till snart ettårige son. Efter att ha provat den kan jag dock rekomendera andra som är intresserade att lägga till några kronor och köpa en någon annanstans. Den välte när man drog den över minsta lilla snösamling, väldigt ostabil. Tur att den har "säkerhetsbälte".

• Mollymajs

Fru Indosaurie. Det låter inget bra med bodysarna. Då hoppas jag att dom får in ett JÄTTE lager idag men annars får ja gå in på H&M För elal behöver bodys. Hoppas du hittade lite kul till tjejan. Nu åker vi snart. Inatt skulle sambon ta Ella om hon vaknade har hon än då Näe sover som en stock fast det brukar hon ju gioför sig göra men inatt kunde hon väl vaknat ändå så hankunde få prova på det hårda livet.

Ni som är i Ulla nu ses vi slåss om det som har i dagens försäljning. Ha en bra dag.

• Scrapmom

Är det nån som nånsin har sett att köbarometern på ge-kås hemsida visa på kö??? Jag kollade idag precis när de hade öppnat och som vanligt stod barometern på ingen kö. Hur tillförlitlig är den egentligen???Fundersam

Ska städa bilen när jag lämnat lillkillen på dagis så att vi får plats med så mycket saker som möjligt i morgon Skrattande

Svar på tråden nya ullared/gekås-tråden