• Anne M

Pandas hangarounds

Här kan alla mina fans skriva en rad eller tre Penga mun.
    /Kan nu titulera mig som fotograf
  • Svar på tråden Pandas hangarounds
  • vickis75
    KatastrofKatt skrev 2006-09-09 20:13:12 följande:
    jag var helt inne på att utbilda mig till teckenspråkstolk för flera hundra år sedan...men det blidde aldrig av..fan vad spännande. trivs du med det? try less, fail less
    Haha, jag är outbildad vuxendövtolk! Råkade bara vara j***igt snabb på att skriva ändå. Sen är det ett plus att jag får teckna lite ibland, för det är skitkul!!

Jupps - trivs kanonbra!! Fördelen som tolk är att man får gå på en massa föreläsningar och sånt i jobbet som man aldrig skulle hört annars.
    Förvirrad - helt enkelt!
  • Anne M

Jag får snart ett psykbryt... ALL vätska kommer upp hela tiden Gråter.

Vad ska jag göra?

• Tesan81

åh jag är ett stort Panda fan kul tråd

speak no evil
  • Anne M
    Tesan81 skrev 2006-09-09 20:34:02 följande:
    åh jag är ett stort Panda fan kul tråd speak no evil

(Glöm inte pussa mina fötter innan du går ).
  • vickis75
    Panda skrev 2006-09-09 20:32:27 följande:
    Jag får snart ett psykbryt... ALL vätska kommer upp hela tiden . Vad ska jag göra? /Kan nu titulera mig som fotograf
    Hur går det???

*funderar* Te med mkt socker i - kan oxå funka - börja med 1 tsk, vänta minst 5 min och sen en tsk till osv. Ta det illans långsamt! (å ingen mjölk utan rent te och socker)
    Förvirrad - helt enkelt!
  • Anne M
    vickis75 skrev 2006-09-09 21:03:33 följande:
    Panda skrev 2006-09-09 20:32:27 följande: Jag får snart ett psykbryt... ALL vätska kommer upp hela tiden . Vad ska jag göra? /Kan nu titulera mig som fotografHur går det???*funderar* Te med mkt socker i - kan oxå funka - börja med 1 tsk, vänta minst 5 min och sen en tsk till osv. Ta det illans långsamt! (å ingen mjölk utan rent te och socker) Förvirrad - helt enkelt!
    ALLT kommer upp fortfarande. Hon kommer ju torka ut Gråter. Jag ska ringa sjukvårdsupplysningen nu, någon som kan nummret?
  • Tesan81
    Panda skrev 2006-09-09 20:35:55 följande:
    Tesan81 skrev 2006-09-09 20:34:02 följande: åh jag är ett stort Panda fan kul tråd speak no evil(Glöm inte pussa mina fötter innan du går ). /Kan nu titulera mig som fotograf
    självklart madam
    speak no evil
  • vickis75

Bra - ring och hör vad de säger! Barn blir ju som sagt uttorkade fortare än vuxna.

De här hittade jag på nätet:

Stockholms län 08-320 100

Sörmlands län 0771-77 11 77

Kan det va nåt av dem du letar efter??

Förvirrad - helt enkelt!
  • Anne M
    vickis75 skrev 2006-09-09 21:13:44 följande:
    Bra - ring och hör vad de säger! Barn blir ju som sagt uttorkade fortare än vuxna.De här hittade jag på nätet: Stockholms län 08-320 100 Sörmlands län 0771-77 11 77Kan det va nåt av dem du letar efter?? Förvirrad - helt enkelt!
    Tack gumman.
  • vickis75

Varsågod!

Rapportera hur det går!!

Förvirrad - helt enkelt!
Svar på tråden Pandas hangarounds