• Anne M

Pandas hangarounds

Här kan alla mina fans skriva en rad eller tre Penga mun.
    /Kan nu titulera mig som fotograf
  • Svar på tråden Pandas hangarounds
  • KatastrofKatt

*viskar i pandas öra*
    jag försökte bara få den där vickan att lämna tråden och ge plats åt oss riktiga fans...

try less, fail less
  • vickis75

Men jag försökte bara hålla nere värdet på dina oändligt värdefulla autografer Panda! Visst är det jättesmart!! Ingen av de andra förstod mitt trick - de snodde åt sig autografer så det stod härliga till hela bunten - så tricket funkade m a o!!

*pussar Pandas fötter*

Förvirrad - helt enkelt!
  • Anne M
    vickis75 skrev 2006-09-10 20:10:39 följande:
    Men jag försökte bara hålla nere värdet på dina oändligt värdefulla autografer Panda! Visst är det jättesmart!! Ingen av de andra förstod mitt trick - de snodde åt sig autografer så det stod härliga till hela bunten - så tricket funkade m a o!!*pussar Pandas fötter* Förvirrad - helt enkelt!
    Bra där "Vickan" . Du är smart, så du får AngiePangies plats som manager, om du vill.

AngiePangie du kan få bli barnflicka till min dotter.
  • vickis75

Åh Panda, du min stora idol - jag tackar ödmjukast för erbjudandet! Självklart vill jag vara din manager!!

*pussar Pandas fötter lite till*

Förvirrad - helt enkelt!
  • Aangiee

*sätter mig i ett hörn och stortjuter då jag förlorat mitt drömjobbGråter*

Barnflicka you say?? hmmm.... ja om det är det som krävs för att jag ska få vara dig nära så självklart!

• vickis75

Men AngiePangie - det är väl inget att tjura för, du kan inte rå för att du inte är lika lömsk som jag!

Barnflicka passar säkert dig alldeles utmärkt!

Förvirrad - helt enkelt!
  • KatastrofKatt

och jag får då rollen som..... huskatt? *surar*

try less, fail less
  • Anne M
    Aangiee skrev 2006-09-10 20:24:26 följande:
    *sätter mig i ett hörn och stortjuter då jag förlorat mitt drömjobb*Barnflicka you say?? hmmm.... ja om det är det som krävs för att jag ska få vara dig nära så självklart!
    Inte vara ledsen, du får ju vara mig och min gudagåva nära .
    KatastrofKatt skrev 2006-09-10 20:28:18 följande:
    och jag får då rollen som..... huskatt? *surar* try less, fail less
    Huskatt, näe du, jag tål inte katter vet du väl?! Du kan få bli min personliga rådgivare .
  • KatastrofKatt

det låter bra.. för då är jag ju den som egentligen bestämmer allt

*skattar maktgalet*

try less, fail less
  • Aangiee
    Panda skrev 2006-09-10 20:38:24 följande:
    *sätter mig i ett hörn och stortjuter då jag förlorat mitt drömjobb*Barnflicka you say?? hmmm.... ja om det är det som krävs för att jag ska få vara dig nära så självklart! Inte vara ledsen, du får ju vara mig och min gudagåva nära . KatastrofKatt skrev 2006-09-10 20:28:18 följande: och jag får då rollen som..... huskatt? *surar* try less, fail lessHuskatt, näe du, jag tål inte katter vet du väl?! Du kan få bli min personliga rådgivare . /Kan nu titulera mig som fotograf
    ja men då känns det ju redan mycket bättre! för vem vill inte vara barnflicka åt sin idols barn?!?! ååååh Panda, du är sååå smart, får mig alltid på bra humör
Svar på tråden Pandas hangarounds