-
.
-
Svar på tråden Pandas hangarounds
-
som katt har jag rätten att helt bortse från kön. jag slickar på vems kinder jag vill.Panda skrev 2006-09-08 17:12:55 följande:Aangiee skrev 2006-09-08 17:04:46 följande: Drar katten lite i svansen som straff för att hon ens tror att det finns någon som Panda!!!*fräser, reser ragg och visar klorna*passa dig du, angiepangie.. annars kanske jag slickar dig i ansiktet med min oerhört sträva tunga.. eller nåt.. öööh. Tänk på att AngiePangie är av könet "girl". /Kan nu titulera mig som fotograf
-
Hoppas att du håller dig till bara kinderKatastrofKatt skrev 2006-09-08 17:19:15 följande:KatastrofKatt skrev 2006-09-08 17:08:16 följande: Aangiee skrev 2006-09-08 17:04:46 följande: Drar katten lite i svansen som straff för att hon ens tror att det finns någon som Panda!!!*fräser, reser ragg och visar klorna*passa dig du, angiepangie.. annars kanske jag slickar dig i ansiktet med min oerhört sträva tunga.. eller nåt.. öööh. Tänk på att AngiePangie är av könet "girl". /Kan nu titulera mig som fotografsom katt har jag rätten att helt bortse från kön. jag slickar på vems kinder jag vill.
.
-
det har hänt att jag slickat en och annan filur på pannan också..Panda skrev 2006-09-08 17:20:06 följande:Hoppas att du håller dig till bara kinder . /Kan nu titulera mig som fotograf
är det inte bra eller?
-
Jag tycker att du ska låta bli att slicka. Hallå... Du slickar dig i baken och sedan slickar du på andra. Väldigt ofräschtKatastrofKatt skrev 2006-09-08 17:22:48 följande:Panda skrev 2006-09-08 17:20:06 följande: Hoppas att du håller dig till bara kinder . /Kan nu titulera mig som fotografdet har hänt att jag slickat en och annan filur på pannan också..är det inte bra eller?
.
-
ja, men inte för mig.. så det får helt enkelt klassas som deras problem.. eller hur *nickar glatt och gäspar nöjt*
-
-
ses på balkongen då
-
AspolutKatastrofKatt skrev 2006-09-08 17:26:22 följande:ses på balkongen då
.
Vinkar som Silvia och kliver in i limmon
.
Kastar släng
.
-
God morgon alla mina fans!
Jag är hemskt ledsen att jag inte slöt upp med er i går, men det tar på krafterna att stå i rampljuset, så jag slockande 20.00 då jag nattade dottern
.
-
Nämen se! En tråd för mig att hänga i!