• K24yrs

Muslimer - vad heter era söner *L*

sag att en sister fragade liknande fast tjej namn.
    nu är det sa att jag /vi har ett problem att hitta pojke namn (vi väntar en son i dec-06 om god vill).
    sa tippsa era finsate pojke namn ni kan komma.
    ma allah belöna er.

• Svar på tråden Muslimer - vad heter era söner *L*
  • ennasuS

jdu, mina barn har ju sina förnamn, sen deras pappas namn och farfars namn och sen pappas efternamn,, så det finns ju inte ens ett spår i namnen att de har en helsvensk mamma...

• Halal

EnnasuS

Ahmed och Mustafa ar ju namn pa Islams profet. Jag tycker det ar valdigt fina namn och vilken ara for barnen att ha fatt samma namn som profeten. Hoppas dom ar eller kommer att bli stolta over sina namn och vem dom ar. Onskar dom allt gott.

• K24yrs

tackar tjejer.
    intressant det där med namn.
    men jag tycker namn ni gav er söner är jättefina och jag hoppas att pjkarna kommer att trivas med dom.
    dock faller för jag namnet Iliyas, Ismael,Khalid, men min man är si och sa han vill Abdulah eller ibrahim men inte jag ,
    jobbiiiigt är det usch,

vill fortfarande ha fler tips tack!

• skippy

hallå hallå min son heter Hakeem å tycker det är fint sen om jag hade fått en son och inte en dotter skulle han ha hetat Mumin,tycker också det är super fint annorlunda men fint ha en bra lördag kram

• Jambosana

Karim heter min son. Betyder generös.

• Acinorev

Adam heter min son (fast det är en aning vanligt!)
    Josef får nog nästa pojke heta om det blir ngn
    Alladin var ett seriöst förslag från min man! :)

• ennasuS

omar, khalil, nael, wael, essam, hamza, malek mfl...

• Julia77

Mitt ex är ifrån Turkiet och våran son heter Atakan...

• habibty25

jag har inga barn. men om vi inshallah får barn i framtiden och det skulle visa sig att det blev en pojke så vill jag att han ska ha ett arabiskt namn.
    karim,amir,hakim,rahim tycker ag är fiiiiina

• K24yrs

Acinorev: min man som sitter här tycker att alladin är fint! hihiihih.

Julia77 : min man är turk :)

hakim & karim är fina namn maste jag säga :)

Svar på tråden Muslimer - vad heter era söner *L*