• SaraLotta

    Linköpingsmammor 2004-1

    Ny tråd då den gamla snart är stängd, igen...

    Någon ny fika på g?

  • Svar på tråden Linköpingsmammor 2004-1
  • Scraptokig

    Hej igen

    På fredag fikar vi gärna kom på att F jobbar då och de ärenden jag skulle behöva göra får göras på torsdag
    Så ni som vill och kan får gärna komma hit och fika på fredag

    Man kanske skulle svänga ihop en pollykaka
    Var den god Marie?

    Penkan kom gärna om ni är hemma och du inte jobbar

    Kram

  • SandraK

    Vi ska ner till svärföräldrarna i helgen, men vet inte om vi kommer åka på dagen eller kvällen. Vi kommer gärna en sväng om vi är hemma!

  • TildisVildis

    Vi kommer oxå gärna Camilla! Pollykakan var god, men inte riktigt så god som jag hade hunnit fantisera om, men jag tror att vår ugn blir lite för varm. Ska jag göra en och ta med?

  • Scraptokig

    marie: det får du gärna göra OM du vill det behövs inte jag kan fixa något annars

    Lotta: Du behöver bara ta med dig Alicia Du ska ju ta det lugnt ju

    Blir kl 13 bra för alla eller ska vi ta det senare/tidigare?

  • SaraLotta

    Att ha med ta med mig något är mer lugnt än att ta med Alicia så det ska nog gå bra. Ska fundera ut något. Kl 13 passar oss alldeles utmärkt.

  • SandraK

    Vi kommer troligtvis inte, det verkar som om Martin kommer ta ledigt på fredag och då ska vi förhoppningsvis börja röja här hemma. Fast jag kanske kan åka ut och lämna flickorna hos er så vi får lite lugnt här hemma? Det behövs verkligen att vi är hemma båda två och börjar röja lite känner jag, gjorde en LÅNG lista på allt som behöver göras. *älskar att göra listor* Bröt ner det i rätt små punkter för att kunna få pricka av lite oftare

  • TildisVildis

    Japp, då bakar jag .... POLLYKAKA! Kl 13 är lite tidigt för oss, men jag kommer så fort jag kan.

    Sandra, vad ska ni göra för spännande i huset?

  • SaraLotta

    Hej alla vänner, jag har den glädjen att berätta att Jenny i natt födde en liten kille i ett rasande tempo. Det tog hela 40 minuter så var han ute ca 01.15. Han är 50 cm lång och väger 3760 gr och har massor av mörkt fint hår!

  • SaraLotta

    Och så vill jag även passa på att tala om att jag tyvärr inte kan komma och fika imorgon. Eftersom min kära man har tänkt att jobba hela helgen och jag inte vill sitta hemma som en pratsjuk höna tänkte jag åka till Halmstad och hälsa på lite familj. Ni får det säkert alldeles ypperligt trevligt utan mitt sällskap och jag kommer gärna och fikar vid nästa tillfälle! (ni kan ju alltid spara en bit till mig... )

  • Scraptokig

    Åhhh GRATTIS jenny har allt funderat nu när det varit lite tyst från dig ett par dagar.
    Jisses vad snabbt det gick Mys nu på med familjen

    Tråkigt att du inte kan komma Lotta men det blir ju flera fikor förstår att du vill åka iväg över helgen.Ha det bra där nere

    Kram

  • Scraptokig

    Marie

    Det är bara du kvar så antingen avvaktar vi till nästa vecka eller så får ni gärna komma iallafall

    /Camilla

  • TildisVildis

    Även om jag gärna vill träffas så skjuter jag nog ändå gärna upp det till fler kan vara med. Pollykakan räcker ju till fler!
    Trevlig helg alla!

  • Scraptokig

    Då hoppas vi det blir något nästa vecka kanske

    Ha det bra alla

  • Älskade Pärla

    Tack så mycket för gratulationerna! Allting gick jättebra trots den snabba förlossningen.

  • TildisVildis

    Hur är det med er därute? Snart är det första advent och ännu inte så mycket julstämning. Fredrik fick med sig pollykaka till jobbet och blev väligt uppskattad.

  • SaraLotta

    Allt bra ute i Borensberg, tiden rusar på som vanligt. Än har inte julstämningen infallit, men snart är det ju dags att ta fram adventsstjärnor och då kanske. Men visst känns det lite fel när det är 10 +grader ute?

Svar på tråden Linköpingsmammor 2004-1