En dag fick doktorn besök av en kvinna som undrade om han hade något som hon kunnde ge sion man mot hans impotens, njae sa läkaren jag har juh ett läkemedel men det är inte testat än.
D gör inget sa kvinnan vi kan testa d.
sagt o gjort så blev det så, o läkaren sa till kvinnan att hon skulle ge sin man 1 piller o ringa honom i morgon.
Dagen efter rimgde kvinnan o va så glad, hon berättade att dom hade haft 6 i hela 30 min.
Va bra då sa läkaren nöjd me svaret, då frågade kvinnan vad som skulel hända om hon gav sin man 2 st.
Jag vet inte sa läkaren testa o så ringer du mej imorgon.
Sagt o gjort så ringde kvinnan dagewn efter o berättade att dm hade haft 6 i 1 hel timme.
Kvinnan frågade även vad som skulle hända om hon gav honom 8st.
doktorn svarade att han inte visste.
Dagen efter ringde kvinnan o berättade att dom hade gaft 6 hela natten... o hon frågade även vad som skulle hända om hon gav honom hela burken, o som vanligt svarade läkaren att han inte visste.
När kvinnan efter 2 veckor inte hade hört av sej så antog läkaren att allt hade gått bra.
Efter några dagar ringer det en liten pojke o frågar om han va läkaren som hade gett hans mamma några piller som hon skulle ge till hans pappa, ja svarade läkaren hur har det gått?
Jo svarade pojken mamma är död syrran e på smällen jag har ont i häcken o nu sitter pappa i ett hörn o ropar kisse kisse kiss.