Stora snoppar?
Lady Lovelocks: Orsaken till att det i stort sett bara finns stora dildos är...självklart för att det är mest karlar som gör dom. Och dom tycker det är sååå viktigt med stora! Nej...lagom är bäst!
Lady Lovelocks: Orsaken till att det i stort sett bara finns stora dildos är...självklart för att det är mest karlar som gör dom. Och dom tycker det är sååå viktigt med stora! Nej...lagom är bäst!
alla ser vi ju olika på vad vi tycker är gigantiskt och litet. Vad räknar ni som stooor snopp??hur många sentimeter alltså? Min sambo har ca 20 cm när den är hård.Bred är den oxå, vet ej hur Men han räknar jag som stor men inte gigantisk.Fast man kan ha ont nån dag efter man haft sex, inte så kul men ack så snygg den är!
kallar mig anonym nilla
jag har haft 3 killar med stora snoppar,vissa ställningar är sköna,andra är obekväma o gör ont pga snopplängden.
innan jag fick barn tyckte jag stora snoppar gav mer njutning,men efter barnafödande är det obekvämt,har make med normal size*ler* o det funkar jättebra
Jag kan förstå att tjejjer gillar att se på en stor snopp. Precis som vi killar gillar att se på ett par stora välformade bröst. Sedan har inte brösten någon sexuell betydelse i den meningen.
Tex min snopp är nog helt normal varken större eller mindre. När jag och min hustru har sex så kan jag inte lägga hennes ben på mina axlar och penetrera henne djupt. Den kommer för långt in då. Samma sak gäller när jag tar henne bakifrån hårt.
På skoj så tog vi en dildo och tryckte in den tills det tog stop. Tog sedan ut den och mätte. Hon är 16cm djup. Alltså skulle det inte funka med en 20 cm snopp för henne.
Hon har haft sex med en jätte snopp tidigare. Och enligt henne var det bara obehagligt. Men alla är olika.
Mannen
Prins William, den bästa du haft är inte den du har nu alltså. Det var ju schysst läsning för din nuvarande....
Kanske det här stämmer:
"Lagom är bäst"
:D
12-17cm och max 'banangrov' tycker jag
nä nu blir man nyfiken vad som skall frågas. Gör det här istället för privat :)
Till Aj....
hur stor är den nu då?? kom med fakta
*nyfis*
HAHA
du erica27, vad skulle du tycka om nån brud ville "go private" med din sambo, om du nu haft nån?...
Stor och grov skall den vara, ju större och grövre ju mer man är dom. Små och smala kukar är ganska skrattretande och det är ju synd om killar som innehar sådana. Är helt säker att 99,9% av alla kvinnor vill ha/tänder på stor kuk, små kukar är bara avtändande.