Stora snoppar?
den största jag haft var 23-24 cm lång och Jättegrov! *SUCK* varför höll man inte ihop med honom?!
den största jag haft var 23-24 cm lång och Jättegrov! *SUCK* varför höll man inte ihop med honom?!
min sambos är 19 och väldigt snygg liksom och det är bästa sexet! större tycker jag bara gör ont..max är 26 och då hade jag ont dagar efteråt!
så lagom size och att de vet hur de ska använda den är väl viktigast! klyshigt men sant!
Vad räknar ni som en liten k*k? i storlek, eftersom störst verkar ju ni tycka är bäst. men vill bara veta vad liten "räknas" som.
jag gillar nog min sambos bäst, den är perfekt. har inte haft bättre!
undrar också var ni räknar som en liten, en som duger, en som är för stor
Klart man föredrar stor och grov framför värdelös liten/smal.
Tjejer som hävdar att dom inte gillar stora kukar är tjejer som har killar men mini-pojksnoppar. Men dom drömmer om större.
Mitt ex hade enorm, jag sprack om det gick för fort. och den kändes ända upp imagen. nu med min sambo så är den lagom. tycker det är helt perfekt. alla tycker olika. och eftersom jag får ont av stor, så föredrar jag heller lite mindre. runn 17..
Men stora är snygga att titta på. upphetsande kan jag hålla med om. men inte att ha i mig.
Min sambo har 21 cm lång (vet ej hur grov), och det var jättetrevligt innan barnet (som snart är 2) föddes.. Nu skulle jag helst vilja kapa den med 7-8 cm, för det gör ONT att sex nu för tiden.
Nej, en av medellängd skulle vara bra mycket trevligare.
Tycker snarare att det är tjockleken som spelar roll. Eller att den liksom liksom är "jämnstor". Min mans är både lång och grov. Var med en kille en gång som hade lång och smal; det gav liksom inget...
snoppar är väl egentligen ganska fula tycker jag. Men storleken kan ha väldigt stor betydelse, jag är trång och kort därnere så över 20 cm finns inte en chans att det går.
"tjejer som hävdar att dom inte gillar stora kukar är tjejer som har killar med mini-pojksnoppar"
det är inte så att ni är väldigt glappa och behöver knipa?