• JejDii

Gå ner i vikt!

Lycka till!
    Har också endel jag släpar på... Får titta in här då o då för lite pepping när jag känner mig redo att köra stenhårt

• JejDii

i förrgår blev jag toksugen framför tv:n, gick och värmde frysta hallon, skar ner en banan, och så liiiite o´boy på. Jättegott och ganska nyttigt.

Jag behöver förresten också gå ner 10 kg

• JejDii

jooooo det är jättenyttigt

hallon är inga kalorier, och banan är nyttiga kalorier, och det var bara liiiiite oboy

• JejDii

förlåt, det är klart att de innehåller kalorier! Men jag tänker viktväktare. Gick hos dem efter min förra graviditet. Och då är hallon noll points! Uttryckte mig fel bara...

Hej Snutte och Snuttan förresten

• JejDii

det var osockrade köpta frysta hallon...

• JejDii

vad är cambridge? Har väldigt dålig koll på olika metoder. Var som sagt viktväktare förut, och då får man äta pasta, fast mackor skulle man undvika för det var för mycket points för för lite mättnad.

Kan vi inte ha en lista?

startvikt / nuvarande vikt / målvikt

Carro29 (  cm):              85 kg / 85 kg/   kg
    Jenny o Nike (175cm):   79 kg / 79 kg / 69 kg
    Snutte o Snuttan (  cm): 75 kg / 75 kg / 50 kg
    Sessan (  cm):                 60 kg / 57,5kg / 50 kg 

• JejDii

god morgon,

roligt med så många som kan komma med massa bra tips och pepping!

Idag har jag satt på mig stegräknaren och tänkte ta rekord. Stegräknare är ganska bra, då får man koll på hur mycket/lite man faktiskt går om dagarna.

Princess leia: kan du inte berätta lite om lågkolhydratkosten. Är dåligt insatt, men det är nog för att jag är en mack-människaHemlis. Fast nu har jag köpt osötat grovt bröd, har läst innehållsförteckningen också, så att det inte är nåt lurt. (kollar du är vad du äter )

Ha en bra nyttighetsdag alla!

• JejDii

Eija: ha det så skönt, sväng med armarna så du får upp pulsen lite

• JejDii
    leia: Tack för infon, ska kopiera och spara. Har alltid undrat lite över den dieten (eller vad man ska kalla den)

eija: Heja! Du är superduktig som promenerar
  • JejDii
    Betania: positiv inställning betyder mycket!
    Vill du motionera hemma hos mig...?
Svar på tråden Gå ner i vikt!