• JejDii

Gå ner i vikt!

köp en stegräknare också, det blir lite roligare då. Funkar för mig iaf.

• JejDii

Congrats Vad du är duktig Prinsessan!!!!  Lycka till hos mamma

• JejDii
    Snutte o Snuttan: om du släpar ner vagnen och sen upp den igen har du ju gjort världens styrkepass, du får se det som en del av motionen. Fast jag vet verkligen hur trist det är att inte ha någon motivation. Mitt tips är att sluta vänta på motivationen. Ge dig iväg bara. Ibland när man är lite nere så hjälper det om hjärnan får lite frisk luft och lite blodgenomströmning. Så om du rör på dig blir du gladare, och blir du gladare så blir du mer motiverad.
    Hoppas ni hittar nåt bra ställe att flytta till
  • JejDii
    Kirita: Vad du är duktig som inte ätit godis. Själv har jag fuskat, kan inte motstå när det finns hemma.

*Suger åt mig ett av dina "PEPP" *
  • JejDii

hej alla

vägde mig i morse; -0,6. Det går ju neråt i alla fall. Var på instruktion för maskinerna på gymmet idag, så även om jag inte kan pricka in ett roligt pass kan jag ju köra lite styrka. hihi låter som att jag är superhurtig Riktigt så är det inte än, men jag hoppas att det blir så.

Frågade om man skulle köra styrka före eller efter kondition, och hon (instruktören på gymmet) tyckte styrka först och sen kondition.

Var endel jag ville svara på... minns inte... och så var det en ny! Roligt! Välkommen!

Längd/startvikt / nuvarande vikt / målvikt

Carro29: (158cm): 85 kg / 83 kg/ 65 kg
    Jenny o Nike: (175cm): 79 kg / 78,2 kg / 69 kg
    Snutte o Snuttan: (161cm): 75 kg / 73,7 kg / 60 kg (-1,3 kg)
    Sessan: (160cm): 60 kg / 57,0kg / 50 kg
    Betania: (175cm): 87,5 kg/84,3 kg / 70 kg
    Eija77: (168cm): 79,9 kg/78,7 kg/65 kg
    Marlean: (180cm): 93kg / 92kg / 85kg
    Princess Leia: (161cm) 89kg / 75,5kg / 60kg
    Rasmus06: (161cm): kg/60kg/ 54kg
    maddeofreddes: (168cm): 98 kg/ 98 kg/ 90 kg (till att börja med)
    Lenafena:(160cm) 94,6/ 88,3/ 78 (mål innan februari slut-07)
    Karita:(170) 97.20kg/95.40kg/65kg (till att börja med)
    Cassanna:(164cm) 91 / 85,5 / 75 (till att börja med)
    Jenny1978:
    Soffi86: (165cm) 82-84/73,6/60 (helst runt December)
    danitra: (164cm) 75 / 73 / 55 - -2kg
    Eddiesmamma:70/70/65 (till att börja med)
    Miha: (164cm) 89/84,4/75 (till jul tack :)
    Johannah: (161) 74kg

• JejDii

jaaaa, tänker jämt att jag ska mäta mig. Måste leta efter ett  måttband nu...

• JejDii

trist prinsessan. Du kan väl smita in på ett gym eller en mödravårdcentral, de brukar väl ha vågar. Fast det är ju lite vanskligt att väga sig på olika vågar.

Här räknas det points. Skriver upp allt jag äter, känns skönt att ha lite koll och så slinker det inte ner en massa onödigtFot i munnnen Funkar för mig i alla fall. Funderade på Gi, men för mig känns det bättre att kunna äta allt, även om det bara blir lite. Med gi kan man väl inte direkt fuska utan att det slår fel.

Har kommit iväg och tränat också. Instruktion på maskinerna i måndags, spinning och core på tisdag, och så hade jag tänkt att testa pilates idag. Hoppas att jag kan komma iväg.

Eddiesmamma: skönt att kunna "fuska" och ligga kvar på samma vikt Jättebra så länge man inte går upp

• JejDii

hej på er alla

Johannah: Har hört att krom minskar sötsuget... Får kolla upp det.

*Peppar Eija!*

Tråkigt när det är motigt på alla plan. Härligt att du inte gått upp i vikt! Det är väl huvudsaken i alla fall när man inte riktigt orkar vara duktig hela tiden

• JejDii

Håller tummarna för måndagsvägningen BetaniaSkrattande

Svar på tråden Gå ner i vikt!