• Anonym (HmHmm)

Killar...Orgasm?

hur ofta händer det att killen sprutar utan orgasm???

• Svar på tråden Killar...Orgasm?
  • Patrik vill bli Pappa

Och för den som läser min presentation så blir jag pappa vilken dag som helst!!! (dessutom tvillingar

• Anonym

FAttar inte ....e det alltså så att ni inte får orgasm varje ggn, även fast det går för er?

• saraseal

anonym

ja för en del killar är det så, de hinner spruta innan de får orgasm, som förtidig utlösning, fast det kan ta lång tid ändå.. det kan man oftast träna upp

• Patrik vill bli Pappa

vill bara förtydliga hur de e för min del,, att spruta e INTE de lika som att få orgasm

• saraseal

Patrik vill bli Pappa

nej det är nog vanligare än man trorm jag känner som sagt en kille som nästan aldrig får det, och så är jag tillsammans med en som nog är lite som du tror jag att det inte hänger ihop alltså =)

• Anonym

Opppps, det har jag ALLTD trott... hur gör man då liksom....om killen har sprutat men ej fått O...am...???
    E han ändå nöjd då liksom ?

• Patrik vill bli Pappa

ja ja de blir nog bra så länge ni förstår att spruta inte e lika med orgasm puss på er

• Anonym

Patrik >>> Förklara skillnaden för er killar ?

• Patrik vill bli Pappa

jadå nog kan amn va nöjd allt skönt har de ju vart men inte orgasm då känns de ju som nån sliter ur ryggraden på en

• saraseal

Anonym

nja det dår du ju fråga honom? men känner inte du så själv att orgasmer är olika starka? och även om du fått en liten liten så går den sexuella upphetsningen bort? så tror jag det är för en kille som inte får orgasm, fasst utan nån orgasm alls då =)

Men som sagt det där går ju att öva upp för de flesta och det sitter nog i psyket, stressad, prestationsångest i sängen, inte tillräckligt kåt? eller nått..

• Patrik vill bli Pappa

"saraseal" verkar erfaren och förstår hur de ligegr till

• saraseal

Patrik vill bli Pappa

ja, man intresserar ju sej för det motsatta könet
    tycker det är märkligt att detta inte tas upp i sexualkunskapen i skolan faktiskt

• Patrik vill bli Pappa

ja verkligen,,förvånandsvärt att de över huvud taget kan uppstå ett tvivel i frågan
    blev otroligt förvånad att de fanns "kvinnor" som trodde att spruta va de lika som orgasm

• saraseal

Patrik vill bli Pappa

jo men det trodde jag ocå tills en killkompis berättade att han aldrig fick orgasm, nu kom jag på en annan kompis som sagt att han aldrig fått utlösning med en tjej! ja du ser hur det kan vara

• Patrik vill bli Pappa

saraseal,,du vill inte prata vidare på msn? om du skriver till in inbox så får du min adress

Svar på tråden Killar...Orgasm?