• Anonym (HmHmm)

Killar...Orgasm?

hur ofta händer det att killen sprutar utan orgasm???

• Svar på tråden Killar...Orgasm?
  • Bluppe

Jag övar knipövningar så ofta som jag kan.
    Nu får jag ofta små "mini orgasmer"innan jag sprutar.
    Kanske kan jag komma utan att spruta någon gång i framtiden men förstår inte varför det skulle vara bra.
    Det är skönt att spruta och jag tycker att det ingår i sexet.

Här är den artikel som Malena skrev som gav mig inspiration till min pc muskel träning.

ORGASMTRÄNING FÖR HONOM

Knip. Träna din pc-muskel genom att andas ut samtidigt som du kniper. Andas sedan in och slappna av i muskeln.

Minst 50 knip om dagen är att rekommendera. I början kan det dock ömma, därför är det bäst att börja försiktigt och utöka efter hand.

Slappna av. När du under samlaget sedan känner att utlösningen är på väg: slå av på takten, andas djupt och spänn pc-muskeln.
    I stället för utlösning känner du antagligen en serie sammandragningar under några sekunder, som kommer att intensifieras ju mer tränad du blir.

Njut av sammandragningarna utan att ta steget över i utlösningen.
    Sluta när du har nått klimax flera gånger utan att ejakulera.

Låt det ta tid. Det kan ta ett tag innan du upplever sammandragningsorgasmerna. Mångorgastiska män beskriver det som om de måste slappna av precis när de är på väg att få orgasm. Och att känslan är att "falla tillbaka"i stället för att "falla framåt" i utlösningen.

• Anonym

Killar kan "spruta" utan orgasm. Händer tex ofta vid för tidig utlösning som många män lider av...

• Henrik28

Om du nu jobbar på sjukhus o vill ha statistik så är det väl bara att fråga?

• Patrik vill bli Pappa
    jasså visste ni inte bättre ?? jag kan säga att sprutar jag 1 gång på 10 på gerund av att jag får "orgsam" såp har jag varken lagt till eller dragit ifrån
  • Henrik28

Om du sprutat 10 av 10 så hade du "varit pappa" istället för velat.

• saraseal

Ja jag känner en kille som bara fått typ en orgasm i hela sitt liv. utlösning får han ju ändå, sex förhonom är pricis som sex för en tjej som inte får orgasm

• saraseal

Henrik28

öhh, han ska ju bli pappa? och vad har det med saken att göra.

• saraseal

Henrik28

han mår inte dåligt av det, du behöver nog inte tycka synd om honom heller

• Patrik vill bli Pappa

Tilläggas skall kanske till Henrik innan han pratar för mycket att jag e född steril,,kanske skall läsa min presentation? och sen e de väl heller inte sagt att man varje gång ma sprutar gör de inne i en kvinna eller?????? (gillar inte komentaren)

Svar på tråden Killar...Orgasm?