~*~* Termometer beroende vänner~*~*
Ett stort grattis till Ditten!!!!!!!!!
Ett stort grattis till Ditten!!!!!!!!!
plockar fram listan
♥♥♥Kämparnas drottningar ♥♥♥
MammaHela www.fertilityfriend.com/home/MammaHela BIM 28/9
blingring: www.fertilityfriend.com/home/blingring BIM 2/10
äppelblomman www.fertilityfriend.com/home/appelblomman BIM 7/10
Snicegirl www.fertilityfriend.com/home/snicegirl BIM ca 8-14/10
Havssol www.fertilityfriend.com/home/havssol BIM 11/10
Jessica26 www.fertilityfriend.com/home/Jessica26 BIM 11/10
Jakey www.fertilityfriend.com/home/14d305 BIM12/10
fealin www.fertilityfriend.com/home/1642e3 BIM 16/10
mala78 www.fertilityfriend.com/home/mala78 BIM 21/10
missK www.fertilityfriend.com/home/14ce2a BIM 21/10 (?)
ankiz www.fertilityfriend.com/home/8021c BIM 22/10 (?)
Lovefool www.fertilityfriend.com/home/lovefool
Pilsa www.fertilityfriend.com/home/138f07
Fru JD www.fertilityfriend.com/home/FruJD
Pezon www.fertilityfriend.com/home/163867
+++Lyckostarna+++
+ KattKatt www.fertilityfriend.com/home/1158b7 BF 22/4 -07
+ Brodsmulan www.fertilityfriend.com/home/82153 BF 5/5-07
+ Dulia www.fertilityfriend.com/home/Dulia BF 6/6-07
Mamma Hela: Du är rolig! Vilken stor bild!! Det finns ju antydan till ett streck, men jag vågar då inte sia om detta...... Gör ett nytt i morgon vettja!!
Kram till förväntansfulla dig!
Klart du får! Välkommen! Jag är ny här, men det finns många andra här som kan massor... Det kanske du kan också, förresten...
Jessica26: Kramar från mig också!! Jag hoppas verkligen att det är din tur nästa gång!!
Mamma Hela: Grattis!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Snicegirl: Det är säkert din ÄL som knackar på nu... *hoppas, hoppas*
Själv går jag här o har ont i magen och att det är känningar av ägglossning eller mens, det är jag säker på, men - vilket av dem?? Flytningarna ger mig ingen ledtråd.
Kram till alla som har plussat och till alla som så gärna, så gärna vill!!!
Snicegirl: Näe, jag vet nog inte heller riktigt vad jag ska tro om ägglossnings-test... Detta är iofs första gången jag testar, men det känns mest som om jag komplicerat livet ytterligare för mig bara... Vi får se.
Vad är en persona?? Ngn sorts dator?
Välkommen Jam!
Jag ska iväg på skönhetsbehandling nu.. minsann.. får se om det kan hjälpa ngt..
Jag kommer in o läser o kollar kurvor mer när jag är tillbaka!
Snice: Vad använder du för ÄL-stickor? Jag tänker på det att du tror att du hade ägglossning igår men att stickorna visat neg. Jag litar inte riktigt på mina heller...
Cotterpin + Snice: Huh vilka långa cyklar ni har haft!! Inget roligt... Jag har tyckt att mina har varit långa ibland, men jag ska inte klaga förstår jag nu!
Ofir1: Jag tycker nog också att du ska ta ett gravtest i stället... Du hade väl inte fått + på OPK om det inte var ÄL då, eller? Kan man få + på OPK även om det är -? (Att det kan vara tvärtom, det vet jag ju...)
Pezon: Ett stort grattis!! Eller har jag redan sagt det? Det tåls att sägas igen i så fall!
Lovefool: Jag var inne o kollade på dina kurvor. Är inte så hemma på detta så jag ville fråga varför dina röda kors är streckade?? Är det för att FF är osäker? Trist att din mens blev framskjuten.....