~*~* Termometer beroende vänner~*~*
Hej alla som hoppas, misströstar och så vidare: Idag gjorde min kurva ett JÄTTEDYK.. Åh vad trist!!! Men, men... Det är som det är... och inget man kan göra något åt...
Hej alla som hoppas, misströstar och så vidare: Idag gjorde min kurva ett JÄTTEDYK.. Åh vad trist!!! Men, men... Det är som det är... och inget man kan göra något åt...
Magda84: Roligt att ha dig tillbaka, även om anledningen förstås är helt fel!!!
Äppelblomman: Tack snälla för din gulliga kommentar! Jag tror iofs att mensen faktiskt ÄR på väg, men om jag tänker efter lääänge, så kommer jag på att hela världen inte rasar för den sakens skull. Man blir så lätt helt fixerad vid detta!! Tack för dina ord, behövde dem idag!!!
Pilsa: Du vet ju vad ett svagt streck betyder!! Var det inte du som testat så sent för att kunna se något alls vid dina tidigare graviditeter?? Det är säkert så att du är gravid!! *glad* Vad roligt!!
Jag ville bara säga att alla är härinne är så goa och försöker peppa och stötta allt vad de kan! Ibland får jag dåligt samvete för att jag inte alltid kommenterar, svarar eller uppmuntrar så mycket som jag skulle vilja. Tiden är begränsad och ibland tar det lång tid att läsa ikapp och jag har så dåligt minne, så det som jag läser på sid 143, det kan vara borta (inte alltid, men ibland) när jag är på sid 145...
Välkommen Jozfein! Och lycka till!!!
Snice: Då tempar vi samtidigt du och jag! Jag tempar också klockan halvsex på morgonen.
Ja, vilket magplask det blev för min kurva idag! Dessutom har jag ihållande mensvärk. Så det blir bara att ta nya tag inför nästa period. Jag har ingenting emot tempandet och så (än så länge) men jag tycker att det är så otroligt jobbigt med planerad sex. Blä, för det.
Det ska bli spännande att följa din kurva nu när du sätter igång igen och jag tror säkert att den blir jämnare nu när du kommer att tempa på samma tid.
PS. Mitt gratisvip gick ut nu strax, så jag förlängde det i fredags.
Fealin: Det är ju som Ankiz säger - Att din temp dippar behöver ju inte betyda att du INTE är gravid. Jag kanske inte har läst jättenoga, men har du några mens-känningar?
Fealin: Vad spännande!! Då kanske det är något, trots allt!!!
Snice: Just det. Du har rätt. Det där med att göra trista perioden kortare. Ska försöka tänka mer positivt!