• Fru JD

~*~* Termometer beroende vänner~*~*

Snice: Åh, vad tråkigt att det känns så. Men du, inte ska du gå omkring och ha ont såpass länge. Du får vara observant och gå till doktorn om det kvarstår. Det kan förstås vara stress, men det kan ju också vara annat som orsakar att du får ont o att du blöder så länge. Jag tänker på infektion, polyp och liknande. Ja, du känner ju din kropp bäst själv, men låt dig inte ha ont för länge bara. Jag hoppas att det känns bättre snart. Synd att du inte kunde få helledigt mellan jul och nyår. Det hade ju blivit några dagar att bara ta det lugnt på. Men det är kanske svårt att ta sådana ledigheter inom vården. Kram till dig!

• Fru JD

Jordgubb: Jag visste inte att man kunde ha två ÄL, menar du samtidigt - alltså att två ägg släpper. Jag vet inte hur det blir då. Någon annan som vet? Trist att mensen kom i alla fall...

• Fru JD

En megakram till dig, Fealin. Känner väl igen din deppiga känsla! Kram igen

• Fru JD

Kikar in en snabbis för att säga hej och för att säga att jag hoppas att ni som är skenisar nu, får ert efterlängtade plus. Gud vad vi längtar allihopa!

Välkommen Kickan84! Ska du vara med här och tempa hos oss? Vad kul i så fall!!

MdJ: Du,jag fattar att du är arg! Tänk att få reda på detta efter så lång tid. Hade vi varit i USA så hade du kunnat stämma skiten ur dem åtminstone (kanske, mina fördomar tror så i alla fall). Nu får du gapa ur dig din besvikelse härinne och kanske att du skulle ta och skriva ett argt brev till dem också.

• Fru JD

Glömde.. En kram till dig Jordgubb som också fått skit-mens!!

• Fru JD

Jag igen..

Jessica, ville bara säga att jag håller tummarna för dig imorgon när du gör din undersökning. Kom in och berätta hur det gick sedan! Vi tänker på dig, det vet du väl...

• Fru JD

♥♥♥Kämparnas drottningar ♥♥♥
    Äppelblomman www.fertilityfriend.com/home/appelblomman BIM 15/12
    Duntoffla www.fertilityfriend.com/home/Duntoffla BIM 21/12
    Pilsa www.fertilityfriend.com/home/138f07 BIM 22/12
    johto: www.fertilityfriend.com/home/16194c BIM 23/12
    n1ettan www.fertilityfriend.com/home/16b99a BIM 24/12
    mala78 www.fertilityfriend.com/home/mala78 Bim 25/12
    Athena78: www.fertilityfriend.com/home/Athena78 BIM 27/12
    Bambam80 www.fertilityfriend.com/home/107dbe BIM 27/12
    Jessica26 www.fertilityfriend.com/home/Jessica26 BM 31/12
    Ofir1 www.fertilityfriend.com/home/12c2cf BIM 2/1
    Ottisen www.fertilityfriend.com/home/db27b 2/1
    Snice www.fertilityfriend.com/home/snice BIM 4/1
    Min dotter Julia www.fertilityfriend.com/home/16fabb BIM 6/1 2007
    Fru JD www.fertilityfriend.com/home/FruJD BIM 14/1
    Jakey www.fertilityfriend.com/home/14d305
    sisf www.fertilityfriend.com/home/edfcc
    Hs Bobbo www.fertilityfriend.com/home/16a368
    Havssol www.fertilityfriend.com/home/havssol
    Thessis77 www.fertilityfriend.com/home/15641b
    BabyNr1 www.fertilityfriend.com/home/fe1be
    Henriks Wife: www.fertilityfriend.com/home/13ec8c (BIM 29/11)
    cotterpin: www.fertilityfriend.com/home/cotterpin
    Jozfein www.fertilityfriend.com/home/1650d1
    Jordgubb: www.fertilityfriend.com/home/1664ba
    Fealin www.fertilityfriend.com/home/1642e3

Lyckostarna
    + Dulia www.fertilityfriend.com/home/Dulia BF 6/6-07
    + MammaHela www.fertilityfriend.com/home/MammaHela BF 8/6-07
    + Pezon www.fertilityfriend.com/home/163867 BF 10/6-07
    + Blingring: www.fertilityfriend.com/home/blingring BF 12/6-07
    + Ankiz www.fertilityfriend.com/home/8021c BF 3/7-07
    + Myliten www.fertilityfriend.com/home/myliten BF 24/7-07
    + Bäsebus www.fertilityfriend.com/home/124d5d BF 30/7-07
    + KEK www.fertilityfriend.com/home/16d2d7 BF 30/7-07
    + Magda84: www.fertilityfriend.com/home/Magda84 BF 10/8-07

• Fru JD

Jessica: Vad roligt och härligt att höra! Välkommen tillbaka på banan igen!! Vi saknar dig härinne också, så jag hoppas att er dator snart mår bättre.

Alla er andra: Jag har så lite tid mitt i allt julstök.. Kanske tittar in lite mer senare. Kram!!

• Fru JD

Pilsa och Äppelblomma: Det kanske är så för er båda, att ni testar positivt sent. Desto mer spännande för oss!! Hoppas för båda två förstås. Kram!

N1ettan: Hej och kul att se dig! Hhm, det verkar ju misstänkt att hon inte vill vara med under röntgen. Jag hoppas att du och din man får en go' jul med varandra trots att ni haft det lite kämpigt!

• Fru JD

Johto: Träningsvärk i bröstmusklerna? Vad har du gjort då?? Tänk om jag hade lite träningsvärk, vad stolt jag skulle vara över mig själv då. Nej, träsmak och liggsår är väl den enda värk jag kan räkna med. Hhm och om någon vecka kanske skavsår också förstås...
    Apropå sår, hur är det med såret i munnen, Ofir? Jag tycker att det låter konstigt att termometern skulle kunna ha åstadkommit det, men det är klart - helt omöjligt är det väl inte..
    MdJ: Vad gott det låter att ha en sådan omtänksam doktor som FAKTISKT ringer när han sagt det. Det är en utdöende sort. Känns det som...
    Bambam80: Jag har också en kropp som jag tycker jag känner relativt väl.. Nu håller jag på att få det svart på vitt, att det är så också (iom tempandet menar jag)

• Fru JD

Duntoffla: En kram till dig. Jag har för mig att du skrev att du hade det på känn, men det är förstås lika trist ändå... Suck.

• Fru JD

En stor kram till Duntoffla!! En röd jul!! Det är ju inte det man längtar till direkt. En jättekram igen.

Pilsa: Det är ju detta som är så jobbigt. Den eviga väntan och pendlandet mellan hopp och förtvivlan. Det låter drastiskt men det är så jag tycker att det känns i alla fall. Din kurva ser fin ut, din temp har legat högt länge och jag tycker nog att du ska testa igen om ett par dagar.

Äppelblomma: Hur är det för dig idag?

Mala78: Hej! Vad roligt att se dig! Trist att det inte är dags ännu. Hoppas att din kropp börjar bli lite mer samarbetsvillig snart! Jag kan tänka mig att det är så jobbigt att bara gå och vänta, måste vara väldigt tålamodsprövande! Hoppas du får en God Jul i alla fall!

• Fru JD

Snice: Jag tror att FF kommer att sätta ut ÄL för dig igår om din temp nu fortsätter att stiga i morgon och i övermorgon. Hoppas att det blir så!

• Fru JD

Äppelblomma: Vad knepigt din kurva uppför sig. Jo, jag kan nog också förstå att FF börjar tveka. Hoppas att du snart får klarhet i hur allting ligger till? Känns det som om mensen är på g, bortsett från spottingen?

• Fru JD

Snice: Stackars din man. Du får pyssla om honom lite nu då, när han kommer hem.. Och så FÅR han inte smitta dig, så du får pyssla om honom, men bara om du har skyddsutrustning på dig.

Babynr1: Jag var inne och skulle kolla din kurva, efter det att N1ettan sade det där om bra BD-tajming. Du har en sådan där omröstning så jag tänkte att jag skulle rösta på dag 12. Och så gjorde jag det. Och när resultatet visade sig sedan så stod det att jag röstat "Not very promising". Det är ju ett sådant där graviditetssannolikhetsundersökningspåstående. Det var inte det jag röstade på, ville jag bara säga. Välkommen hem till Svedala på fredag då! Förstår att det är gott att komma hem till jul.

• Fru JD

Hej alla goa tjejer!
    Idag vill jag bara skicka ut en hälsning till ALLA tappra härinne! Hoppas att alla får en riktigt, riktigt GOD JUL!! Även till er som precis fått oönskat besök. Nytt År, Nya Tag - det är så det måste bli!! Kram

Svar på tråden ~*~* Termometer beroende vänner~*~*