~*~* Termometer beroende vänner~*~*
Jam: Två själar, samma tanke??
Jam: Två själar, samma tanke??
Lovefool: Kul med ett kryss! Det ser ju ut att stämma med tanke på flytningar o så.. men du "låter" tveksam`??
Mala78: Vad tråkigt! Men OM det skulle vara så att mensen är på g, så får vi iaf hoppas att denna kurvan sätter trend för dina kommande cykler, med tanke på antalet dagar menar jag. *tröstkram*
Magda84: Grattis till ÄL och till ett nytt BIM-datum!! Skönt att kroppen är tillbaka i gamla gängor igen, så att man iaf får en ärlig chans.
Snice: Tidig ÄL i så fall.. Hur verkar flytningarna idag då?
Jessica26: Hoppas era övningar i sängen ger resultat denna gång! *Lycka till*
Magda84: Grattis till ÄL! Skönt!
Snice: OK, om du inte brukar få EW så då ser det ju ut som om FF har rätt. Du skrev ngnstans att magkänslan säger så också, och det är det ju säkerligen rätt dag. PLUS då det faktum att du haft ÄL på dag 11 någon annan gång.
Mmm, jag har tråkigt till tusen. Känner mig småhängig och tycker allmänt synd om mig själv just idag. Nu ska jag iaf iväg o fika med ett par kompisar.
Babynr1: Knö dig in bara...
Mala78: Hur går det för dig??
Jozfein: Jag tror att FF har satt ut på rätt dag, om man tänker på dina OPK och flytningar. Anledningen till att krysset är streckat är säkert att det saknas en temp. FF har ju tempen som absolut 1:a prioritet när det gäller själva ÄL.
Duntoffla: Jag tror kanske inte du haft ÄL ännu... Tempen ska ju inte sjunka efter det, utan stiga.. Du får gärna kolla in min förra kurva. Jag började tempa efter ett utomkvedshavandeskap. Och när jag började tempa så låg min temp högt som du kan... men jag tror det berodde på att jag hade graviditetshormon kvar i kroppen. Sedan sjönk tempen och ungefär 2 veckor efter fick jag ÄL. Till saken hör att jag precis som du nästan var säker på att jag hade ÄL då, när tempen var så hög, för det kändes så. Men det visade sig sedan att så var det inte. Nu kan det förstås vara annorlunda för dig, men det låter lite konstigt att din temp ska ha sjunkit så.. Det skulle ju förresten också kunna vara mensen som är på väg.. *funderar* Hoppas att du snart får klarhet.