~*~* Termometer beroende vänner~*~*
Snice - Vågar mig faktiskt inte på nån analys. Hade samma problem förra kurvan men din mens har ju inte kommit, det gjorde ju min. Äl dag 18?
Snice - Vågar mig faktiskt inte på nån analys. Hade samma problem förra kurvan men din mens har ju inte kommit, det gjorde ju min. Äl dag 18?
KEK - Tog inte illa upp! Tycker det är kul när någon är intresserad av mig och min kurva.
Hoppas på kryss på dig inom en snar framtid!
Snice - Frågade jag om nidation? Frågade om imp.dip, är det samma sak? Hoppas dock att dipen på dag 10 betyder något..
Snice - Kan väl inte skada med ett test då? Din mens är ju fortfarande frånvarande och då är det väl dessutom ca en vecka sedan senaste test.
Jag vill gärna testa med morgonurin men börjar jobba tidigt på lör och har då jobbat sent på fred, vilket innebär att jag är rätt trött och stressad på morgonen. Därför har jag en tanke om att ev testa imorn. Kanske att det kan bli vår lyckohelg?!
jessica26 - Nej!
Hoppas hoppas att det inte betyder något allvarligt, utan är en blödning man kan få i början av en graviditet. Många kramar!
Ofir1 - Kul att "se" dig igen!
Hur mår du?
pilsa - Svårt att säga varför temp och annat inte stämmer överens. Du var ju så säker på ÄL, då borde ju tempen lämpligtvis höjas. Märkligt.
myliten - De värsta PMS-känningarna verkar ha försvunnit idag. Har blivit mer öm i brösten och har en konstig känsla i magen. Hoppas att det är något bra!
myliten - Spotting? Men kurvan ser fortfarande riktigt bra ut!
jakey - Hur mår du?
Kurvan skiljer sig faktiskt efter ÄL, jämfört med förra kurvan. Positivt?
Snice - Denna arma tant, vi har ju sagt till henne att hon inte är välkommen här!
Många kramar och ha en bra dag!
Babynr1, fealin - Lika bra att skriva er på samma rad..
Fina kurvor hos er båda och fortfarande hänger ni ihop. Kul!
Duntoffla - Tycker din kurva ser fin ut.. Tänkt att testa snart?
Själv är jag lite upprörd.. Var helt säker på att jag hade ett CB hemma men så var inte fallet. Alltså inget test nu på morgonen. Visserligen sjönk tempen lite idag igen men var så inställd på att testa idag. Arg!!
Kanske att jag testar i em. Beror ju lite på vad som händer under dagen. Brukar spotta 1 dag innan BIM men inget än och just nu känner jag inte heller av min PMS så mycket.. Annars blir det ett test imorn på morgonen, jag lovar!
jessica26 - Hur har det gått?
Babynr1 - Jag hade tempat på den tid som kroppen är van, alltså svensk tid. Eftersom det bara rör sig om en timme och en kortare resa verkar det bara krångligt att ändra.
Kul att åka till London!
KEK - Härligt!
johto - Låter som om det råder full aktivitet hemma hos dig.
Håller med dig om att man bara blir mer sugen ju mer man håller på. Positiv bieffekt!
fealin - Kan ju bara hoppas! Just nu känner jag mig bara orolig över att tanten ska vara på väg.. Hoppas hon irrar bort sig och håller sig borta i nio månader!