Inlägg från: äppelblomman |Visa alla inlägg
  • äppelblomman

~*~* Termometer beroende vänner~*~*

Snice - Krysser borta? Så blev det för mig sist ju. Så fort jag kommit förbi det dagar LF borde varit, så försvann krysset.. Himla konstigt. Någon spotting eller liknande?

Visst är min kurva annorlunda mot tidigare. Bara hoppas att det är positivt. Idag gick tempen upp igen, ordentligt men har tydliga menskänningar i mage och rygg. Vänta och se..

jam - KRAM!

Bäsebus - Härligt!

• äppelblomman

fealin - Vad tror du om mig egentligen.. Blev faktiskt själv förvånad över att tempen steg såpass, efter sänkningen igår. Har PMS-känningar just nu men man vet ju aldrig. Hoppas kan man alltid göra!
    Hos dig är det däremot stadigt.

• äppelblomman

myliten - Tack för kommentaren! Är själv rätt nöjd med kurvan hittills..

Är ju ingen expert men jag hade nog också tagit de tidigare temparna, då skillanden är så liten mot ordinarie temptid. Blivit en ev. imp.dip i din kurva!

• äppelblomman

myliten - Tror det.. Kika på "våra" plussare, ingen av dem verkar ha haft nån jättedip. Däremot är jag osäker på hur sent i LF ägget kan fästa, har för mig att jag hört att det kan vara 5-8 dagar efter ÄL. Då borde ju min dag 10 vara för sent? Fattar nada!

• äppelblomman

Cotterpin, fealin - Tack för att ni hjälper en förvirrad tempare. Vad gjorde man utan er?

• äppelblomman

Snice - Kolla min förra kurva. Krysset försvann på dag 32. Då ansåg väl FF att jag "gått över" antalet dagar som är ok för en LF. Då jag kom in på DPO 16 el.17 försvann krysset. Eftersom jag inte använder ÄL-stickor eller liknande vågar jag inte svara på om det var befogat eller inte. Krysset var dock streckat.

• äppelblomman

Snice - Klart man blir ledsen! Tyvärr kan man inte göra så mycket mer än vänta och se vad kroppen själv vill. Positivt att tanten håller sig borta dock!

• äppelblomman

Snice - Nu stiger det igen!

myliten - Nu blev dipen tydligare..

• äppelblomman

magda84 - Ta "save" längst ner på sidan.

myliten - Allmänt PMS-humör.. Huvudvärk och mol i mage och rygg, brösten rejält ömma men det var de senast också. Vet inte om något känns annorlunda direkt. Stickande känsla i magen ibland bara.

• äppelblomman

Mycket tarvligt.. Allt för att göra en så förvirrad och osäker som möjligt. Tänk om kroppen bara kunde tala om om man är gravid eller ej, som ett CB digital ungefär. Det vore väl praktiskt!

Svar på tråden ~*~* Termometer beroende vänner~*~*