Inlägg från: Jessica26 |Visa alla inlägg
  • Jessica26

~*~* Termometer beroende vänner~*~*

Bäsebus när jag fick pluss förra veckan på cb så visade billiga tester nada. Så att du fått lite på ett sånt billigt så är nog cb inga problem att få ett pluss på.

Åhh vad jag håller tummarna för er.

Jag kommer alltid att ha en ängel
  • Jessica26

Ofir vad kul att "se" dig igen

Underbart att höra att du svarar så bra på pergon.. Måtte äggen släppa i bra tid också.

Själv så sitter jag garanterat på en tidig Äl då jag precis haft ett mf ju.
    Har haft Äl sekret sen igår. Jag började ju blöda förra torsdagen, men så vart det ju efter mitt X också

Så nu är det mys som gäller för nu ska det ta sig och STANNA desutomRäcka ut tungan

Kram på er

• Jessica26
    Ofir1 skrev 2006-11-16 22:16:37 följande:
    Jessica26: Beklagar att det blev ett mf Ledsen för din skull. Men hoppas det blir en tidig äl nu så att ni slipper vänta så länge.Var det du som hade "nått" i livmodern som hindrade graviditet förut? Om det är borta nu så hoppas jag att det tar sig snabbt och stannar. Är verkligen din tur nu tjejen.
    Ofir det var inget som skulle hindra en graviditet vad hon trodde utan att det var en polyp.
    Men för 10 minuter sen så ringde hon ch jag har fått en ny tid för hysteroskopi så nu spelar det ingen roll när Äl är för jag FÅR INTE bli ravid nu. Hon vill verkligen se om där är något eftersom jag fick ett mf nu.

Det känns så skönt när dem bryr sig

Men SEXFÖRBUDGråter
  • Jessica26

Thessis jag vet ju att de vill kolla det för min skull men det blir ytterligare en månad utan bebis

Vi ville ju ha senast på sensommaren men nu är ju det kört

• Jessica26

Korpan lite svårt då du har + 4 dagar i rad men annars tycker jag det ser ut som att höjning imorgon skulle passa jättebra

Nurse

(leker lite sjuksyster bara)  Räcka ut tungan

• Jessica26

Korpan det går åt rätt håll
     Men varför vit plupp????Fundersam

Svar på tråden ~*~* Termometer beroende vänner~*~*