Inlägg från: Jessica26 |Visa alla inlägg
  • Jessica26

~*~* Termometer beroende vänner~*~*

n1ettan. Nä inga Ältester nu.
    Får inte bli gravida nu ändå

Ska in på hysteroskopi den 19/12 och får då inte vara gravid

Så nu missar jag troligtvis 2 Äl men det är ju vad det är.

Kram på er alla

Jag kommer alltid att ha en ängel
  • Jessica26

Mala78

Gällande fp tror jag inte att du behöver oroa dig. De ser ju på inkomsten det senaste 6mån till ett år. Så där är det nog lugnt vännen.
    Men är du orolig så kontakta FK de kan ge dig rätt information.

• Jessica26

skrattigtjej
    Kurvan är placerad högst upp på listan med tanke på ditt BIM

Personligen tycker jag att du ska köpa temp nu och sätta igång, det är aldrig för tidigt. Sen kan du ju alltid fylla i när du tar medicinen sen.

Kram och lycka till

• Jessica26

Kramar till alla som fått besök

Här kommer lite Gubbar till Snice

Bow Down                                       Thumbs Up                              Baby
                                                       Vomit
                               Face Plant

• Jessica26
    Athena78 skrev 2006-11-22 17:40:56 följande:
    Måste fråga er alla proffs! Ser ni ngn skillnad på mina kurvor (chart overlay) på min FF-sida? Vad som isf kan vara annorlunda liksom? Vet inte om jag ska testa eller inte... Känns onödigt men... Har dessutom nackspärr så skulle vilja ta lite smärtis, men vet inte om jag vågar, ifall att...
    Athena klart det är skillnad

denna månaden är du gravid
    N men du har ett fint implantations dip denna månaden. Förra gick den upp sen ner. Nu har den gått upp dippat ner och sen gått upp igen.

Det ser iallafall lovande ut tycker jag

Kram på er
  • Jessica26

Tack Havssol. Faktiskt så känns det inte sådär jättejobbigt Förvånad

Nu vet jag ju att de ska kolla min livmoder ordentligt den 19 så sen vet jag ju att vi kan börja igen.
    Men det verkar faktiskt som att jag inte haft Äl denna månaden. Jag har haft flytningar i flera dagar som sen försvann ,men tempen visar inget.
    Men det kan väl vara så efter mf kan jag tänka.

Jag är bara glad om mensen väntar till efter den 6 med att komma för då missar vi inte nästa äl

Bra att ni jobbar på med huset. Det gör vi med och det är ROLIGT,  men trist utan fl

• Jessica26

Snice jag har också tråden i mina favoriter men som du säger kan det vara svårt för nya människor att hitta till oss

Få se om det kanske är fler som kommer med åsikter om det imorgon...

Kram alla goa vänner.

• Jessica26

Snice precis så säger alla till oss. "Vi vet att ni vill bli gravid men tänk inte på det, så kommer det av sig själv"  Vadå!!!! Behöver vi inte sexa heller eller?????

När man gått igenom det som ett par av som tempar har gjort så tänker man inte på något annat. Så är det bara.

Men tillägga vill jag att självklart är det inte bara jobbigt för oss utan för alla som vill bli gravida, men har man stött på många motstånd så tänker man hela tiden att nu är det våran tur....

Svar på tråden ~*~* Termometer beroende vänner~*~*