-
-
Snice: Jag känner igen mig i det du säger, men samtidigt tänker jag att udelningen av mitt arbete kommer juh bli så underbart och då orkar jag en bit till, men det är superjobbigt.
Skrattigtjej: Du kan fylla i Clomid oxå på meds i FF, clomid är detsamma som pergotime tydligen.
Och min kurva, ja den håller sig hög än, men sist fick jag ÄL på dag 28 är juh på dag 26 nu så den kan lika gärna sjunka på Söndag för känningar det har jag som sist. -
Babynr1:
Ja ni känningar?!
Ont i nedre delen av magen, speciellt när jag kissar, väldans trött hela tiden osså har jag vita, krämiga flytningar, men allt detta kan juh tyda på mens oxå så man vet juh aldrig....har inga större förhoppningar tror det kan vara hormontabletter som ställer till det oxå
bara att vänta tills den 29:e och se 
Om man är utomlands, hur gör man då med tiden???? Ska till SriLanka nu i Dec där de är 4 ½ timme före oss och vill juh kunna tempa för att se om det är någon skillnad från förra månaden.
-
Eller jag menar från denna kurva jag tempar nu.
-
Tak tjejer, men jag tror att mensen kommer till nästa vecka tyvärr

-
Duntoffla: Jag har inte känt av ÄL överhuvudtaget det är det som är så skumt....förra månaden kom den väldans sen, men jag kände av det....men denna månad ingenting...inga flytningar ingenting.
Fasiken att jag inte tog FL på allvar och testade...skulle ha gjort det den 15:e så hade jag varit mer säker......
Flytningarna jag har nu tyder i allafall på att mensen är på g.
Tror oxå att jag inte rikgtigt vågar hoppas på för mycket...... -
Duntoffla: Det är oxå lite roligt för vi mös under helgen, sen inget mer förrens nästa Fredag och FF satte ut ÄL Onsdagen emellan där.....enligt mig missade vi, men jag har hört att det simmarna kan leva upp till 5 dagar så förhoppningsvist gick det bra ändå
-
Duntoffla: Vi har försökt sen maj, men eftersom jag inte haft någon ÄL så fick vi hjälp i Augusti så våra riktiga förök börja väl då...men sen Maj har vi varit mer aktiva.....
Jessica: Håller tummaran att du får ett bra svar efter kollen.....men inge kul att inte få bli gravida juh
-
Ofir: Jag tror biverkningar av pergon kan sitta i länge, för så har jag oxå ända sedan jag börjat min första kur......jobbigt
-
FF krånglade mig för mig alldeles nyss oxå, men så loggade jag ur mig och sen in igen och då gick de bättre.....
Psst....min temp är fortfarande hög......oh vad jag hoppas.......men jag vågar inte tro