Inlägg från: Henriks wife |Visa alla inlägg
  • Henriks wife

I dag gick jag upp extra tidigt för i går hörde jag allt folk skrika efetr mig

Den spännande uppdateringen:

Tempen höjde sig igen och jag blir allvarligt knäpp antingen jävlas kroppen med mig och då hittar ni mig på Karlskoga psyk.....eller oxå.......nääää vi vågar inte ens tro....

Ja, ja...fritt att analysera ni som kan och vet

• Henriks wife

Jopps tjejer på Fredag har jag tänkt testa om tempen håller sig lika hög...har sett på andras kurvor och det verkar som den sjunker ca 3 dagar innan. Min mens kan komma mellan i dag och Söndag eftersom den kom senare förra månaden oxå.....men det är svårt....

• Henriks wife
    Thessis: Glömde svara juh....nops ingen tant i sikte inte ens spottings......men, men det hade jag juh inte sist heller kan dock inte svara om min temp var förhöjd oxå...
  • Henriks wife
    HS Bobo: Beklagar missfallet

Nja tjejer tror mensen kommer vilken dag som helst.....magen krampar som attans och humöret är skitkass *bläh* Troligtvis sjunker tempen i morgon eller på Fredag.....
  • Henriks wife
    Fru JD: Nä då, jag är så van med denna väntan *s* och vet att kroppen min är duktig på att spela mig spratt tyvärr......bättre att få mens tycker jag än att få minus och mycket billigare Men om nu tempen fortsätter hålla sig hög till Fredag morgon så tempar jag då....men som sagt jag känner av att mensen är på g så jag tror den kommer inom de närmsta dagarna tyvärr.
  • Henriks wife

Halloj brudar, nu har jag fyllt i dagens temp....den sjönk men på någe underligtvis så gör den alltid det på jobbet superskumt....(har sovande natt)

Analyser.....testar i morgon bitti beroende på morgondagens temp. Har dock köpte hem både Pergotime och ÄL test för att jag tror mensen kommer.....

Svar på tråden ~*~* Termometer beroende vänner~*~*