Inlägg från: Henriks wife |Visa alla inlägg
  • Henriks wife

~*~* Termometer beroende vänner~*~*

Ofir: Svår sits, men jag skulle nog varken dricka vin eller testa om jag trodde det var för tidigt.......men som sagt det är super svårt att säga hur ngon annan ska göra, för min del avstår jag juh gärna från alkohol....för jag är inte så förtjust i det längre.......
  • Henriks wife

I morgon går min temp under coverline, spotting nu till kvällningen...... Nu satsar vi på nästa månad, packar ner temp och ÄL stickor osså ska jag låna mina släktingars dator så att jag kan fylla i allt...så att ni kan följa mig Nu ska jag pigga upp gubben lite

• Henriks wife

Ja ni tjejer, jag vet inte vad det är för fel på min kropp, en höjjning på tempen igen och ingen mens.....osså minus då i går på stickan.......blir snart sinnesjuk.....

• Henriks wife

Jag har inte haft några fertila flytningar alls denna månad....och ja mina kurvor slutar oftast aldrig pga av jag ej har någon mens, men denna gång började jag äta provera på dag 16 för att få i gång mensen.....dock kom den 10 dagar efter avslutad kur sist innan har det varit 6 dagar så det kan juh hända att den dylker upp runt i morgon eller på Måndag.....Jag testade med ÄL tet på dag 29 för jag trodde ev att Äl kunde ha inträffat då, men ingenting....det var ingen stegring alls......

• Henriks wife

Satt och lekte lite med min kurva och fick syn på att ÄL kan ha inträffat på dag 20 oxå (fyllde i eggwhite där).....vilket skulle vara mer troligt eftersom jag var på ett VUL och äggcellerna var för små på dag 12, så på 5 dagar känns det lite knasigt att de kunde ha växt till sig, 10 dagar känns mer troligt......

Svar på tråden ~*~* Termometer beroende vänner~*~*