-
-
Ofir: Jag tror du kommer plussa

-
I morgon går min temp under coverline, spotting nu till kvällningen......
Nu satsar vi på nästa månad, packar ner temp och ÄL stickor osså ska jag låna mina släktingars dator så att jag kan fylla i allt...så att ni kan följa mig
Nu ska jag pigga upp gubben lite 
-
Tack tjejer, men jag är inte så lessen för det, värre med gubben
Jag hade juh förstått att mensen var på g.
-
Ja, tjejer vet inte vad det är med minkropp, men, men that's life tyvärr
Nu ska jag ha en rolig em med mn man
-
Ja ni tjejer, jag vet inte vad det är för fel på min kropp, en höjjning på tempen igen och ingen mens.....osså minus då i går på stickan.......blir snart sinnesjuk.....
-
Finns det någon som är bra på kurvor och som kan analysera min?
-
Jag har inte haft några fertila flytningar alls denna månad....och ja mina kurvor slutar oftast aldrig pga av jag ej har någon mens, men denna gång började jag äta provera på dag 16 för att få i gång mensen.....dock kom den 10 dagar efter avslutad kur sist innan har det varit 6 dagar så det kan juh hända att den dylker upp runt i morgon eller på Måndag.....Jag testade med ÄL tet på dag 29 för jag trodde ev att Äl kunde ha inträffat då, men ingenting....det var ingen stegring alls......
-
Vilken dag tror ni Äl kan ha inträffat i så fall?
-
Satt och lekte lite med min kurva och fick syn på att ÄL kan ha inträffat på dag 20 oxå (fyllde i eggwhite där).....vilket skulle vara mer troligt eftersom jag var på ett VUL och äggcellerna var för små på dag 12, så på 5 dagar känns det lite knasigt att de kunde ha växt till sig, 10 dagar känns mer troligt......