Inlägg från: äppelblomman |Visa alla inlägg
  • äppelblomman

~*~* Termometer beroende vänner~*~*

pilsa - Har aldrig använt Äl-tester, så jag vet tyvärr inte. Hoppas du får svar snart!

• äppelblomman

Ofir1 - Håller med pilsa, allt är individuellt. Så spännande alltså!

• äppelblomman

Thessis77 - Inte ge upp än! Det är ju några dagar kvar.. STOR KRAM till dig!

Missade dagens temp, typiskt! Men är nästan helt säker på ÄL på dag 17.

Önskar alla en bra kväll!

• äppelblomman

Snice, Fru JD - Tror(trodde?)också på ÄL på dag 17 för mig men tempen verkar inte stiga tillräckligt för att FF ska vilja sätta dit ett kryss. Frustrerande!

Havssol, jessica26 och Ofir1 - Stora varma kramar till er!

Athena78, n1ettan - Har själv haft en lite kämpig helg här hemma.. Det är nästan oundvikligt att det inte ska märkas "här" med, med tanke på av vilken anledning vi alla möts i denna tråd. Kram på er i alla fall!

Kommer tillbaka senare och kollar kurvor. Önskar alla en bra dag!

• äppelblomman

jam - Så kul att "se" dig igen! Låter som om du mår bra och är positiv, härligt. Kram!

• äppelblomman

Henriks wife - Trots dip ligger tempen kvar över coverlinjen. Positivt!

MDJ - Stadigt värre! Ska bli spännande att se vad du får för temp imorn. Hoppas tanten håller sig borta!

Thessis77 - Hur är det? Tempen ligger ju fortfarande högt över linjen. Hoppas den håller sig där eller ökar.

Snice - Tycker den här kurvan skiljer sig mot tidigare, mycket stadigare efter ÄL. Hoppas det är något positivt!

Babynr1 - Ser himla fint ut!

Cotterpin - Oj, vad det stiger!

Jozfein - Några symptom? Kurvan ser bra ut i alla fall!

Fru JD - En vit plupp idag?

fealin - Här har det också blivit ett kryss. Nedräkningen har börjat..

• äppelblomman

Fru JD - Ja, hoppas att det kommer snart, så jag vet att kroppen funkar. Hade verkligen tydliga flytningar, så jag blir verkligen besviken om ÄL uteblivit.
    Stor kram tillbaka!

• äppelblomman

jessica26 - Tack för kommentaren! Ja, tycker också det är mysko att tempen inte ökat ordentligt. Får väl se vad som händer imorn. Kram!

• äppelblomman

fealin - Härligt tänk! Lite champagne är ju aldrig fel!

• äppelblomman

Henriks wife - Trist med negativt test. Ha det så trevligt hos släktingarna nu och låt sängen knaka på julafton..

Babynr1 - Lycka till imorgon då!

Vad beträffar mig, så fattar jag inte alls vad min kropp gör. Idag gick tempen ner, jag vill ju att den ska gå upp! Som det är nu, så måsta jag få en temp på 36.4 eller mer imorn, för att få mitt kryss. Jäkla kurva!

Svar på tråden ~*~* Termometer beroende vänner~*~*