Inlägg från: äppelblomman |Visa alla inlägg
  • äppelblomman

~*~* Termometer beroende vänner~*~*

Ofir1 - Kanske men du har ju inte haft någon fertil flytning hittills. Det kan ju i och för sig vara svårt att alltid märka. Hoppas att ÄL inte varit då, så att ni får chans att mysa lite till!

• äppelblomman

Ofir1 - Ok, visste inte. Nej, säkrare att räkna med att ÄL inte varit, så man inte missar.

• äppelblomman

Ofir1 - Den frågan har jag också ställt mig några gånger.. Det måste vara så att jag gillar att fundera!

• äppelblomman

johto - Aj då! Står det att det är ok, får man ju lita på det. Påverkar då säkert inte heller ägggets fästande.

• äppelblomman

Ofir1 - tack för tipset! Ska kika mer noga lite senare.

Jessica26 - Kan inte föreställa mig hur du känner dig men skickar en värmande julkram till dig!

Fru JD - Jag är också en vandrande hormonbomb.. Mycket irriterande när man liksom inte kan kontrollera sig själv. Denna kropp!

Just nu har jag, tvärtemot det normala, inga känningar alls inför BIM. Brukar ha redig PMS men nu känner jag mig som "vanligt". Mysko.. Inga spottings heller än så länge. Brukar ha spottings åtminstone en dag innan och sen brukar mensen dyka upp tidigt på morgonen.
    Använde CB då jag testade senast och har ett till liggandes i skåpet. Är tveksam till att testa imorn, får se hur jag känner då.

• äppelblomman

Fru JD - Blir ju nästan lite generad ju..
    Vet att CB´s test kräver högre hormondos men det känns ändå bättre med deras tester, eftersom de verkar vara mest pålitliga. Är så nyfiken på vad jag får för temp imorn!

Är glad över alla fina tjejer här inne och det stöd ni ger. TACK!

• äppelblomman

God förmiddag!
    Tempen ligger kvar på samma nivå! Jippi!! Var så säker på att den skulle sjunka. Har inte testat idag men ev. att det kan ske i helgen. Just nu moler det i magen men annars känner jag mig ok.

Fru JD - STOR KRAM till dig!! Även om man i princip är säker på mens ,så är det lika förbaskat trist för det. Lite glögg ikväll då kanske?

Johto - Grattis till krysset!

fealin - Du bryter verkligen mönstret mot tidigare kurvor! Hoppas hoppas!

Jordgubb - Ser fortfarande fint ut!

• äppelblomman

pilsa - Här finns en till som känner sig skum..!

• äppelblomman

pilsa - Bara lite värk i magen men annars som vanligt. Brukar ha redig PMS men nu känner jag verkligen inget. Brösten brukar t.ex vara jätteömma men nu är de inte ens ömma om jag klämmer på dem. Mysko som sagt.
    Har du tänkt testa och när i så fall?

Svar på tråden ~*~* Termometer beroende vänner~*~*