~*~* Termometer beroende vänner~*~*
myliten - Så kul att "se" dig igen!
Har du haft det bra? Hur känns det att vara i v. 10? kram!
myliten - Så kul att "se" dig igen!
Har du haft det bra? Hur känns det att vara i v. 10? kram!
fealin, Fru JD och Duntoffla - Tack för ert stöd!
fealin - Jag är vaken!
Hur ligger det till hos dig idag då?
Fru JD - Hoppas tanten håller sig borta!
Jordgubb - Tror på samma teori som Jozfein, att det är antalet tempar som ligger över cover.
Duntoffla - Inte ska du väl misströsta redan, är ju en hel vecka kvar till BIM. Kan hända mycket under den tiden..
Håller mina tummar för dig!
pilsa - Ligger lägre i temp men fortfarande över cover.
Kolla hur låga tempar jag haft efter ÄL, bara en svag höjning.
n1ettan - Här stiger det!
Snice - Förstår att du tycker det är trist.
Skickar en kram som tröst!
fealin - Blev faktiskt själv förvånad över stigningen! Väntade på spotting hela dagen igår och lär nog göra det idag med. Brukar alltid få spotting 1-2 dagar innan mens.
Det negativa testet igår fick ner mig lite på jorden.. Annars är jag också i namnplaneringen! Nästan pinsamt hur man är!
fealin - Ego mig.. Känner du fortfarande av illamående? Hoppas såå att hon håller sig borta från dig idag och din kurva skiljer sig faktiskt från tidigare. Mycket positivt!
Duntoffla - Tack!
Ja, tyvärr har man en förmåga att svänga en del i humör från den ena dagen till den andra. Känslig och lättpåverkad? Jag? Inte då!
Skämt åsido, jag hoppas verkligen att din kropp känner sig redo och kan ge dig ditt plus snart. Kram till dig!
Duntoffla - Kul med fest!
Hoppas det blir roligt!
Det enda symptomet är väl att jag inte har någon PMS. Brukar få huvudvärk, ömma bröst och allmänt dåligt humör men nu känner jag bara av magen. Den är liksom öm, fast inte riktigt som mensvärk. Svårt att förklara.
fealin - Hoppas att ditt illamående är gravidillamående!
Ofir1 - Kul att ha dig här igen!
Har tyvärr ingen kunskap om pergo men finns säkert någon annan som kan råda dig. Kikade på din kurva, när tror du på ÄL?
sisf - Kram till dig! Såg att du fått mens.