~*~* Termometer beroende vänner~*~*
Reste du idag på morgonen Jozfein och vilade EFTER bussresan och tempade sen? Isåfall bör du discarda den... låter som det blir ett felvärde, fel tid osv.
Reste du idag på morgonen Jozfein och vilade EFTER bussresan och tempade sen? Isåfall bör du discarda den... låter som det blir ett felvärde, fel tid osv.
Tjejer, vi har ungefär två veckor kvar inna den här tråden blir inaktiv! Så jag tänkte att jag kan ta på mig att starta upp fortsättningstråden. Först några frågor!
- Vad tycker ni om att lämna de som plussat i denna tråden? Börja om på nytt... Så blir det ett plusgäng för varje trådomgång så att säga... Givetvis finns då länken kvar till den tidigare tråden så man lätt kan gå tillbaka och kika om man vill!
- Får jag tillåtelse att ta bort de kurvor som verkar vara vilande? När de personerna vill vara med igen så kan de ju bara lägga in sig på nytt!
- Ny tråd med START den 22/12? Några dagar innan denna tar slut men inte en ny tråd mitt i julstöket 23-25/12...
Om ni har fler önskemål eller synpunkter, säg då till!!
Näe Cotterpin!!! Va lessen jag blir för din skull! *kraaam*
Fru JD- jag tror inte din lutealfas har ändrat sig! Den ska ju ligga konstant med +/- 1 dag ungefär! Som för mig den senaste kurvan så fick jag för första gången en lutealfas på 12 dagar istälet för 13 som jag "alltid" haft. Det beror enl. min teori på att jag hade ÄL på natten mot den dagen då FF satte ut mitt kryss och därmed kom ju mensen tidigare också! Om ni förstår hur jag menar...
Dina PMS-symtom kanske beror på en graviditet...
Jag tror nämligen de spottings du haft var p.g.a nidblödning (bruna går nog också att ha!)! *hoppas*
Gomorron!
Jag ändrar i listan... mitt BIM-datum låg längre ner på listan än vad den skulle... och så plockar jag bort tre som inte aktivt tempar (jam, missK och skrattigtjej)... Ni får gärna skriva in er på listan igen framöver när ni tempar! Tanken från mig är att hålla den här tråden så aktiv som möjligt! Så inga hard feelings hoppas jag! Kram till er alla!!
♥♥♥Kämparnas drottningar ♥♥♥
Jozfein www.fertilityfriend.com/home/1650d1 BIM 10/12
Fru JD www.fertilityfriend.com/home/FruJD BIM 14/12
äppelblomman www.fertilityfriend.com/home/appelblomman BIM 16/12
fealin www.fertilityfriend.com/home/1642e3 BIM 17/12
Jordgubb: www.fertilityfriend.com/home/1664ba BIM 17/12
Duntoffla www.fertilityfriend.com/home/Duntoffla BIM 20/12
Pilsa www.fertilityfriend.com/home/138f07 BIM 22/12
n1ettan www.fertilityfriend.com/home/16b99a BIM 24/12
mala78 www.fertilityfriend.com/home/mala78 Bim 25/12
Athena78: www.fertilityfriend.com/home/Athena78 BIM 27/12
Jessica26 www.fertilityfriend.com/home/Jessica26 BM 31/12
Ofir1 www.fertilityfriend.com/home/12c2cf BIM 2/1
Ottisen www.fertilityfriend.com/home/db27b 2/1
Snice www.fertilityfriend.com/home/snice BIM 4/1
Min dotter Julia www.fertilityfriend.com/home/16fabb BIM 6/1 2007
Jakey www.fertilityfriend.com/home/14d305
sisf www.fertilityfriend.com/home/edfcc
johto: www.fertilityfriend.com/home/16194c
Hs Bobbo www.fertilityfriend.com/home/16a368
Havssol www.fertilityfriend.com/home/havssol
Thessis77 www.fertilityfriend.com/home/15641b
BabyNr1 www.fertilityfriend.com/home/fe1be
Henriks Wife: www.fertilityfriend.com/home/13ec8c (BIM 29/11)
cotterpin: www.fertilityfriend.com/home/cotterpin
Lyckostarna
+ Dulia www.fertilityfriend.com/home/Dulia BF 6/6-07
+ MammaHela www.fertilityfriend.com/home/MammaHela BF 8/6-07
+ Pezon www.fertilityfriend.com/home/163867 BF 10/6-07
+ Blingring: www.fertilityfriend.com/home/blingring BF 12/6-07
+ Ankiz www.fertilityfriend.com/home/8021c BF 3/7-07
+ Myliten www.fertilityfriend.com/home/myliten BF 24/7-07
+ Bäsebus www.fertilityfriend.com/home/124d5d BF 30/7-07
+ KEK www.fertilityfriend.com/home/16d2d7 BF 30/7-07
+ Magda84: www.fertilityfriend.com/home/Magda84
Tröstkram till Jozfein... vet hur det känns... var där för några dagar sen.
Skrattigtjej- visst får du vara med! Jag tog bort de som inte verkar tempa, men när du tempar så får du mer än gärna lägga upp dig i listan! Och fram tills du börjar tempa får du gärna hänga i tråden och diskutera temp och fertilitet!!
Det var det jag var rädd för när jag "tog bort" de som verkade vara vilande... att det skulle bli upprördhet över det... Ni ska veta att det inte är illa menat utan att jag ville hålla listan "up to date" för att det skulle bli lättare för oss som är aktiva! *kram*
Hejsan!! Jag har varit lite osynlig igår och det beror på att jag jobbade dubbelpass, så nån tid till datorn fanns inte! Det är bråda tider innan jul med folk som blir förkylda resp. magsjuka... Dessutom går magsjukan bland våra patienter....
Nåja, jag lever och mår bra! Ska kika på lite kurvor nu...
Fru JD- så du gjorde ett test igår... va trist att det var negativt! Jag har mitt hopp kvar för dig ändå! Det var ju tidigt för ett test och tempen ser fin ut (nyfiken på dagens temp förstås!)!
äppelblomman- SHIT vilken fin kurva! Om inte du är gravid nu så kommer jag knappt våga uttala mig om fina kurvor igen!!! Det bara MÅSTE vara så!!
fealin- Visst är det konstigt hur det svänger och man tror ena dagen på graviditet och nästa på inget alls! Så jobbigt! Sänkningen idag var ju pytteliten och betyder inget alls. Jag håller mina tummar!
Jordgubb- ser fint ut! "Synd" att du missade tempen i söndags för den hade ju kunnat indikera för en impdip... man vet aldrig!
Duntoffla- jag tycker din temp ser annorlunda ut denna månaden och en impdip behöver ju inte ha så låg temp egentligen, så vem vet om den kanske hände igår/idag!!
pilsa- lika svårtydd kurva som alltid!!
Jag hoppas för dig det vet du!!
Duntoffla- för att skriva på charten så klickar du på "Cycle list" under din overview på din sida. Sedan kommer en lista fram över dina cykler och där finns rutor för text (label). Där kan du skriva in valfri text!!
Johto- vad tråkigt när inte tempen stiger direkt efter förmodad ÄL (iallafall enl. testet)... Jag ser att ni legat i som attan så det vore ju för jäkligt om ÄL uteblev... Imorgon kanske tempen tar ett högt kliv uppåt! Eftersom ÄL-testet visade plus i lördags och i söndags betyder det nog att ÄL skett/sker idag!
Nej fy va svårt att ananlysera... jag kan bara hoppas för dig!! Kram!!
Jo fru JD, det är ju faktiskt som värst när det slår en att man INTE är gravid... att man måste kämpa en hel månad till... då vill man bara att mensen kommer så att man kan börja på en ny cykel och ladda in nya positiva tankar igen! Vi ska plussa tillsammans nästa gång tycker jag!! Stor kram!
Nu far jag till jobbet... Ha en bra dag alla!!!!