Halloj!!
Oj Äppelblomman, nu måste det börja kännas jobbigt med denna väntan... Jag hoppas så att dtt du är gravid! Kanske det tar ett tag för hormonerna att visa sig, så när du testar imorgon så kommer du få ditt plus!! Din kurva och kropp visar ju inga tecken på mens iallafall!
Ofir1- är du helt säker på ÄL igår? Tänkte på ditt blåa streck du lagt ut för ÄL. Vill du inte vänta några dagar och se hur tempen utvecklar sig och vad FF tror? Det är en del av tjusningen med att tempa med FF tycker jag!
Duntoffla- jag hoppas verkligen din temp håller sig på den här nivån nu de närmsta dagarna!!
pilsa- din sänkning idag var marginell precis som de andra sa. Om du får dina test idag, använder du dem idag då? Jag minns att du berättat att det visat plus ganska sent i dina graviditeter med flickorna, så kom ihåg att ej bli besviken IFALL det inte visar nåt ännu! Men jag hoppas så in i norden för dig!!!
johto- din temp efter ÄL skiljer sig lite från hur det sett ut kurvorna innan! Hoppas det betyder något bra!!!
N1ettan- jag vet att ni haft lite strul, men din kurva ser då bra ut! Spermierna kan ju överleva flera dagar så det är ju inte kört fast ni hade mys fyra dagar innan ÄL... Eller vad tror du själv? Hur känner du dig? hur har ni det där hemma nu?
mala78- mycket fertila flytningar nu? Du ser inte ut att ha haft ÄL ännu... så BIM blir väl framflyttat... Men det verkar ju vara på G med ÄL så snart får du nog ditt kryss!! Hur mår du annars då?
Kram alla! Nu ska jag ut och julshoppa lite med svärmor!!