• Gune

H&M:s amningstop suger!!!

Måste bara få avreagera mig... Köpte en amningstop från H&M och det var det dummaste köp jag gjort. Den är helt värdelös, för utrymmet där själva bröstet ska ut är på tok för litet, tom för mig! Dottern blir jättefrustrerad för hon får bara tröja i maten hela tiden. Och jag är arg!
    Så går det när man försöker vara ekonomisk och inte ruinera sig på dyra patenterade grejer! Nä tacka vet jag Boob!!!

• Svar på tråden H&M:s amningstop suger!!!
  • Kreativ

Jag håller med dig TS!! Vilken värdelös skit!!!! Man får trösta sig med att de är snygga nog att använda som vilken top som helst, men som amningstop borde den inte få säljas!!!

• Gune

Vad bra att det damp ner lite nya tips här, både Lindex och KappAhl verkar kunna vara ngt att ha. Eller?

• Auris

Hmm, smaken är som baken. Jag hade tre amningstoppar från HM och tyckte de fungerade bra. Inget problem att få ut bröstet. Däremot avskydde jag min boobtop för den drog åt sig lukt så att jag luktade svett så fort jag använde den. Bläh!

Sen tycker jag nog egentligen att amningstoppar överlag är lite överreklamerat. Det funkar faktiskt lika bra med en vanlig t-shirt som man drar upp. Så får jag fler barn kommer jag nog inte att köpa några amningströjor alls.

• Auris

Hmm, smaken är som baken. Jag hade tre amningstoppar från HM och tyckte de fungerade bra. Inget problem att få ut bröstet. Däremot avskydde jag min boobtop för den drog åt sig lukt så att jag luktade svett så fort jag använde den. Bläh!

Sen tycker jag nog egentligen att amningstoppar överlag är lite överreklamerat. Det funkar faktiskt lika bra med en vanlig t-shirt som man drar upp. Så får jag fler barn kommer jag nog inte att köpa några amningströjor alls.

• Auris

• Auris

Ops, ursäkta upprepningen. Jag har seg dator och trodde den hängt sig.

• Stiina

Gillar dem inte heller. Man måste ju pilla ut HELA bröstet för att kunna amma överhuvudtaget. Jag vill inte flasha så mycket. Använder bara tröjan hemma, men jag blir tokig på den ändå!

• Gune

När vi ändå är inne på ämnet - för de som inte visste det redan kan man med fördel även ha ett vanligt linne under t-shirten eller vad man nu vill ha på sig och sedan dra ner det samtidigt som man drar upp det plagg man har över när man ska amma. Så slipper man blotta hela magen. Viktigt dock att linnet är rätt töjbart så att man inte "stryper" bröstet mellan det och övertröjan... Bra variant om man inte vill köpa amningströjor alls...

• Zophia

Ett tips!

Köp linnen med reglerbara axelband och ha under din vanliga tröja, när det är matdags dra då upp tröjan och dra ner linnet under.

Skönt att kunna använda sina vanliga tröjor och billigt om man jämför med amningströjor!

• Elsis

Ursäkta mig men måste bara skratta lite åt rubriken på denna tråd, visst låter det lite komiskt. Det är väl ändå barnet som ska suga och inte amningstopen;)

Svar på tråden H&M:s amningstop suger!!!