• Gune

H&M:s amningstop suger!!!

Måste bara få avreagera mig... Köpte en amningstop från H&M och det var det dummaste köp jag gjort. Den är helt värdelös, för utrymmet där själva bröstet ska ut är på tok för litet, tom för mig! Dottern blir jättefrustrerad för hon får bara tröja i maten hela tiden. Och jag är arg!
    Så går det när man försöker vara ekonomisk och inte ruinera sig på dyra patenterade grejer! Nä tacka vet jag Boob!!!

• Svar på tråden H&M:s amningstop suger!!!
  • Nadjis

Va tråkigt! Tänkte köpt en sån igår till min ammande svägerska men det var ju tur att jag inte gjorde det då!

• Gladhannapanna

Jag som köpt tre stycken i olika färger redan nu, sex veckor före bf..... Träffade en tjej som hade sådan och hon var jättenöjd.

• mammas älskling

Jag tycker att de är jätte bra. kankse inte ha så stora bröst (85B) men de är jättebra

• Nattviolen

Gillade INTE H&Ms amningstop. Det som var utanpå blev fladdrigt och jag fick inte ut puppan där det var tänkt. Har inte provat BOOB:s då jag fick höra att de är små i storlekarna och gärna blir lite korta. NÄe vanlig lite stor T-shirt funkade bäst för mig.

• KajsaAnka

håller med ts!! får inte ut bröstet ur det lilla hålet och kvalitén är verkligen usel!

• jummie

jasså?

Hade DD kupor då jag ammade o HM´s amningstoppar fungerade utmärkt!

• ucka

Tyckte inte heller om H&Ms... små luckor och när man väl var klar så blev övertyget fladdrigt och fult.... INTE roligt!

• Tulpaner

Håller med dig TS. Tycker den är konstigt sladdrig o slapp trots "rätt" storlek. Och liten lucka.
    Köpte en på LIndex istället som är kanon!

• Ms Morrison

Jag gillar inte heller mina från h&m. Såg att de hade nya nu utan mittentyget. Men då är ju hela tutten blottad ovanifrån. Boob är inte så bra kvalitet heller, på mina åker undertyget ner när de börjar bli lite "använda". Inte kul och upptäcka att man gått runt med en öppen lucka!

• Moa38

tips, KappAl har en jätteskön vit amningsBH. Så skön att jag kan tänka mig att använda den sedan oxå när jag slutat amma (men då är väl tuttatna mindre : )

Svar på tråden H&M:s amningstop suger!!!