• thisismylife0

Sidor med julpynt

Skulle vilja ha länkar till webshopar som säljer julsaker (ja jag är en av julfanatikerna )
    Letar speciellt efter någon amerikansk sida som har såna där special julgranskulor tex med året eller namnet på. Skulle vilja köpa en fin kula varje år att hänga i granen.
    Letar även efter fina gardiner,ljusslingor/nät,ljusstakar och stjärnor.

• Svar på tråden Sidor med julpynt
  • Buggis

Jag beställde från panduro förra året, men hann inte göra mina tomtar och ljus. Kanske blir det av i år istället?

• vinterpinglan

Här är en till jultokig. Jag älskar julen och allt som hör till julen. Ska nu bli kul att snart börja fixa julklappar och köpa lite nytt pynt och göra julkort. Så kul!!!!!!!!!!Skrattande

♥♥♥ Kevin 970329 - Liam 060403 - mammas guldklimpar ♥♥♥
  • thisismylife0

Idag var vi i en nyöppnad Rustabutik. Dom hade till min glädje en hel avdelning med julpynt. En rad var helt med lite lyxigare julgranskulor. Trodde jag skulle smälla av. studsade runt som ett litet barn. Här letar jag på utlädska sidor när jag kan hitta nästan lika fina i en vanlig rustabutik. Dom kostade 30 kr/kulan (såldes i 2-pack dock). Köpte två superfina "amerikansk-inspirerade" i form av snögubbar och två runda som var väldigt välgjorda (handgjorda) med glitter i rött med glitter i guld,rött och grönt. Ska försöka lägga ut bilder ikväll i mitt galleri. Finns under fliken "jul"isåfall.
    Ni som är lika knäppa som jag tycker jag ska lägga ut bilder på era juliga inköp pynt som paket eller gamla godingar ni tar fram år efter år. Jag menar om ni ändå tar fram och tittar på dom i smyg ibland så kan man ju lägga ut det på FL så andra julälskande fränder kan beskåda allt det fina.

• Guslageran

www.jotex.se säljer lite julsaker. Brukar beställa julgardiner och liknande härifrån.

• Muuulin

Här är en julfanatiker till ! Bara går o läääängtar till julen nu ! Bara 2 månader kvar tills man "får" julpynta !!

• thisismylife0

jag ahr hittat några julgardiner på jotex jag ska köpa. Om du har sett dom med domherrar, panelgardiner....dom ska jag köpa bland annat.

• Muuulin

Dom gardinerna är fina ! letar efter helröda och helbeiga paneler jag ! eller om ja ska ha vanliga längder.. *beslutsångest*

• Muuulin

Jo det blir ju det ! Undra vart man kan hitta helfärgade längder då ! vet inte om ja vill ge mig på att köpa metervara och sy gardiner själv

Hörde att Ikea ha fått in julpynt ! så till veckan ska ja dit och kika *längtar* Undra om dom fått in nåt julpynt på Rusta här i sundsvall !!

• krammia

IKEA har börjat packa upp dina julsaker med nu såg jag i helgen!

Svar på tråden Sidor med julpynt