• thisismylife0

Sidor med julpynt

Skulle vilja ha länkar till webshopar som säljer julsaker (ja jag är en av julfanatikerna )
    Letar speciellt efter någon amerikansk sida som har såna där special julgranskulor tex med året eller namnet på. Skulle vilja köpa en fin kula varje år att hänga i granen.
    Letar även efter fina gardiner,ljusslingor/nät,ljusstakar och stjärnor.

• Svar på tråden Sidor med julpynt
  • Sonya

åh, en till julfanatiker!

Hittar du något får du tjoa till!!

• Vicka81

Tur att det är fler än jag som längtar efter jul

• thisismylife0

Hehe, ja jag har riktiga julkänslor nu. ska jag vara helt ärlig är det nästan nu tiden innan som är allra roligast. Igår satt vi och planerade en liten weekensresa till första advent. Jag, sambon och dottern har tänkt att åka antingen på julmarknad i tyskland eller kanske för enkelhetens skull på liseberg och bo på hotell med julbord. Man blir ju alldeles varm och glad att bara tänka på det.
    Angående det där med specialkulorna så har jag sagt det till sambon, att det skulle vara himla trevligt som tradition om han gav mig en varje julafton tex på morgonen. Det hade jag blivit jätteglad av. Men vet inte vart jag ska leta.

• ametist

Jag vill också veta var man kan hitta sådana kulor!!

puff puff puff

• orzia1

Lägger till i mina favortiter

Du är min lampa, Herre, min Gud gör mitt mörker till ljus
  • Vicka81

Man måste ju kunna göra fina själv om man är lite pysslig? Tex Välja ett typsnitt man gillar och använda som mall på kulan, limma efter och strö glitter över?

• HelenS

åhhh längtar så! Min långa beställning till pandura är på väg snart!

Svar på tråden Sidor med julpynt