• thisismylife0

Sidor med julpynt

Skulle vilja ha länkar till webshopar som säljer julsaker (ja jag är en av julfanatikerna )
    Letar speciellt efter någon amerikansk sida som har såna där special julgranskulor tex med året eller namnet på. Skulle vilja köpa en fin kula varje år att hänga i granen.
    Letar även efter fina gardiner,ljusslingor/nät,ljusstakar och stjärnor.

• Svar på tråden Sidor med julpynt
  • Guslageran

Ja panelerna med domherrarna är fina. Har även tittat på panelerna med några tomtar på.
    Var på Gekås förra helgen men de hade inte tagit fram så mkt julpynt, men jag ska kolla på Ikea. Nåt jag ska införskaffa är glöggmuggar.. mmm vad gott

• thisismylife0

Jag dricker inte glögg, är inte så förtjust i det. Men sambon gör och jag tycker det luktar så gott och är väldigt juligt. Så jag funderar på att kanske skaffa ett set till honom. Fanns jättefina på gekås. Tror det är samma dom har hos jotex. Tycker faktiskt att jotex gardiner med ljusslingorna i va jättefina också. Men sån är jag, älskar glitter och ljus på julen. Då kan man inte gå så mycket efter vad som är modernt och stilrent. Bara att vräka på ordentligt tycker jag
    Vilka färger brukar ni ha i julgranen? Har flera gånger funderat på att bara ha någon speciell färg. Har sett så fina granar med bara blåa och lila kulor. Men på något vis är det ändå väldigt mysigt med blandade färger och lite olika pynt i granen. Rött är ju ändå väldigt juligt och traditionellt.
    Hoppas ellos tar in sina julgrejer snart. Dom brukar ju ha så mycket fint.

• Ragdoll

Guslageran
    dom har ett riktigt snyggt glöggset i jotex katalogen

• Muuulin

Min gran matchar iallafall ! det är röda och guldkulor ! blanka och matta, o vissa röda kulor me glittermönster ! åsså röd/guld-glitter ! gillar när det matchar !!

• orzia1

mums idag provsmakade jag de nya ostarna från Kvibille med glögg smak

*mums*

Du är min lampa, Herre, min Gud gör mitt mörker till ljus
  • Josie O

vill ha ljusrosa julgranskulor... nån som sett såna nånstans? glaskulor, absolut inte plast.

• Ragdoll

Josie O.... har inte sett några rosa men i llos katalogen så har dom skit snygga svarta å vita kulor!!!

• Muuulin

Elloskatalogen !? ha ellos julkatalog kommit nu eller ?? Men ost me glöggsmak ! det måste testas !!

• thisismylife0

Ljusrosa glaskulor fanns på rusta häromdagen. Kolla där.
    Instämmer med Muuulin, har ellos julkatalog kommit nu?

• Muuulin

Yohooo, har ellos julkatalog kommit? nån som vet !?!? ;D
    Vill veta om ja ska hänga vid brevlådan nu i veckan !!

• Ragdoll

jag vet inte om det var en ellos julkatalog men det fans massa julsaker i den

• Muuulin

Jo men det måste vara nåt sånt då.. den enda ja ha fått är jotex, o den var det inte en enda julkula i !! hihi alltså har ja en annan julkatalog att vänta !!

• orzia1

Ikväll ska jag dricka årets första glögg

Du är min lampa, Herre, min Gud gör mitt mörker till ljus
  • thisismylife0

ikväll kom sambon hem från affären och sa åtmig att sätta mig i soffan och inte tjuvtitta. sen kom han in med ett fat med en speciell pepparkakssort (Vad dom nu heter) med ädelost. *mys*...Det va så gott.

• Vicka81

glögg! så tgott!! men inte tjuvbörja innan advent

Svar på tråden Sidor med julpynt