Du måste logga in för att svara i en tråd.

• Cineline

Inget syntes på VUL...

Var på VUL idag 5+6 pga rödbruna blödningar förra veckan, men hon kunde inte se något embryo. Allt annat såg normalt ut. Hinnsäcken var så stor som den skulle vara i den här veckan, och hon tyckte inte att det var ovanligt att man inte såg något embryo så här tidigt. Har haft en ofostrig graviditet så jag blev så klart orolig.

Någon här som varit på VUL i samma vecka och inte sett något embryo?

• Svar på tråden Inget syntes på VUL...
  • Sweetie

Glömde skriva att jag va då i vecka 6+något (enligt sm) vid det första vulet!

• Fru Lindahl

Var på VUL pga blödningar i v6+6 och såg då bara en hinnsäck, skulle komma senare i veckan för ny koll...
    Jätteorolig ringde jag min ordinarie gyn och fick komma dagen efter och han hittade på en gång ett pickande hjärta!

Idag är jag i v 23+3 och allt har gått bra! Hade en hl del blödningar ända fram till v 12 men sen försvann det.

Ska tillägga att det var på gyn akuten som läkaren missade hjärtat första gången, så be om ett andra utlåtande om du är orolig!

• MammaOsa

Jag var inne för koll pga av blödningar skulle vara i v.8 då...kom in o får göra ett vul o man ser bara hinsäcken inget annat. Så hon trodde den var ofostrig eller ett MA så fick en tid tre veckor senare för koll jo jo mensan det fanns en liten där inne o hjärtat pickade för fullt var då i v.8 så de hade räknat fel o jag hade blivet gravid senare än vad man hade trott ....så det börhöver inte vara något negativt....

Lycka till

• teha

Var på vul idag och är i v.6+2 och det syntes inget. Hon såg hinnsäcken och något som kunde vara fostret. Ska tillbaka om 2 veckor igen och hoppas så att det ser bättre ut. Jag hoppas och håller tummarna för både dig och mig att det ändå är en liten som ligger och flyter runt i magen. Ska tillägga att jag också har en ofostrig graviditet bakom mig!

• Cineline

terre 78: Jag håller också tummarna för oss båda! När man läser det som de andra tjejerna skriver så blir man lite mer hoppfull, eller hur?

• teha

Ja visst blir man lite mer hoppfull när man läser vad de andra har skrivit här därför försöker jag gå och in och läsa det många gånger

• habibty25

jag gjorde ett vul för 1 vecka sedan. Man kunde inte se något...
    Det fanns inget där inne..
    De ville att jag skulle göra ett grav test och det visade plus!
    Nu väntar jag med spänning tills nästa vecka. Då får jag veta om allt är ok där inne!
    Längsta 2 veckorna i mitt liv....

• habibty25

oj! glömde att skriva att jag var i vecka6..

Svar på tråden Inget syntes på VUL...